نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر یک سیستم ضبط یا استریو در ماشین jvc خود دارید و به طور ناگهانی نمی توانید آن را خاموش کنید، ممکن است نگران تخلیه باتری یا اختلال در سیستم های دیگر در ماشین jvc خود باشید. بنابراین، علت خاموش نشدن ضبط ماشین jvc چیست و چگونه آن را تعمیر کنیم؟ در این مقاله، جنبه های سیم کشی ضبط و نحوه ارتباط آن با شرایط خاموش نشدن ضبط را پوشش خواهم داد. سپس به سایر عوامل مربوط به زمان و چگونگی روشن و خاموش شدن ضبط شما می پردازیم.

خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

علت خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

خاموش نشدن ضبط ماشین jvc ممکن است ساده به نظر برسد، زیرا فشار دادن دکمه روشن/خاموش پیچیده به نظر نمی رسد. با این حال، استریوهای مختلف خودرو راه های مختلفی برای خاموش شدن دارند.

ضبط ممکن است حتی زمانی که خودرو خاموش است در برخی موارد روشن بماند. دلیل اصلی خاموش نشدن خودکار ضبطها در برخی خودروها این است که هر بار که راننده بخواهد به ضبط گوش دهد، از تنظیم مجدد تنظیمات و نمایشگر ساعت جلوگیری می کند.

برای خاموش کردن صحیح اکثر استریوهای خودرو، دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که پیامی روی نمایشگر مشاهده کنید که می گوید «خاموش کردن» یا چیزی مشابه.

اگر استریو شما دارای صفحه‌نمای جداشدنی است، راه دیگر برای خاموش کردن آن، برداشتن صفحه‌نما است. این باعث می شود استریو به طور خودکار خاموش شود.

برخی از استریوها حالت «خاموش خاموش» یا «خواب» دارند که اگر برای مدت زمان مشخصی از آن استفاده نشود، استریو را به‌طور خودکار خاموش می‌کند. این معمولاً می تواند در تنظیمات منو روشن یا خاموش شود.

این را ببینید  نحوه تعمیر صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc

سیم کشی استریو ماشین jvc (ضبط)

اگر ضبط ماشین jvc شما خاموش نمی شود یا متناوب است (مرتب روشن و خاموش می شود)، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را بیرون بکشید و سیم کشی را بررسی کنید.

هنگامی که یونیت سر را برای پیدا کردن مهار با سیم های رنگی زیاد بردارید، ممکن است بسیار سخت باشد. کدام یک کدام است، و چگونه تست می کنید تا ببینید درست کار می کنند یا خیر؟ و خاموش نشدن ضبط ماشین jvc را تعمیر نمایید.

سیم زرد ماشین jvc ضبط

برای خاموش نشدن ضبط ماشین jvc سیم زرد را ثابت می نامند. این بدان معنی است که یک خط مستقیم به باتری ماشین jvc دارد و برق (12 ولت) ضبط را تامین می کند و ویژگی هایی مانند پشتیبان گیری حافظه دارد. ما به جزئیات بیشتری در مورد سیم ثابت و تأثیرات آن بر عملکرد ضبط اتومبیل شما خواهیم پرداخت.

سیم آبی ماشین jvc ضبط

سیم آبی یک سیم آنتن روشن یا برق از راه دور است. این سیم در واقع 12 ولت را ارائه می دهد و سیگنال مستقیماً از ضبط شما می آید. این سیم یک آنتن برق، یک تقویت کننده آنتن یا تقویت کننده کارخانه را راه اندازی می کند.

سیم سبز ماشین ضبط

برای خاموش نشدن ضبط ماشین jvc سپس مجموعه ای از سیم های سبز رنگ دارید. یکی کاملا سبز است و یکی سبز است که خط سیاهی از آن عبور می کند. این سیم ها سیم های بلندگوی عقب سمت چپ شما هستند. سبز سرب مثبت است و سبز/سیاه منفی است.

این را ببینید  تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC

سیم ضبط ماشین jvc بنفش

مانند مجموعه سیم‌های سبز رنگ برای بلندگوهای عقب چپ شما، ما مجموعه‌ای از کابل‌های بنفش را داریم که دقیقاً یکسان هستند به جز اینکه برای پشتیبانی از بلندگوهای عقب سمت راست عمل می‌کنند. سرب بنفش مثبت است و بنفش/سیاه منفی است.

سیم مشکی ضبط ماشین jvc

سیم سیاه سیم زمین ضبط ماشین jvc شما است. در بخش‌های بعدی درباره این موضوع بیشتر بحث خواهیم کرد و اینکه چگونه می‌تواند بر ضبط ماشین jvc شما تأثیر بگذارد.

سیم قرمز ماشین ضبط

برای خاموش نشدن ضبط ماشین jvc این سیم لوازم جانبی نامیده می شود و با کلید روشن می شود. این سیم باعث روشن شدن ضبط می شود. همچنین این سیم را با عمق بیشتری پوشش خواهیم داد.

سیم سفید ماشین ضبط

مجموعه سیم های بلندگو سفید مانند مجموعه سیم های بنفش و سبز عمل می کند. با این حال، اینها برای کانال های بلندگوی جلو سمت چپ هستند، سفید مثبت و سفید/مشکی منفی است.

سیم ضبطی ماشین jvc خاکستری

آخرین مجموعه سیم‌های بلندگو که دریافت می‌کنید، مجموعه‌ای از سیم‌های خاکستری است که برای کانال‌های بلندگوی جلوی سمت راست عمل می‌کند. خاکستری مثبت و خاکستری/سیاه منفی است.

سیم نارنجی ضبط ماشین jvc

برای خاموش نشدن ضبط ماشین jvc آخرین سیمی که دریافت می کنید نارنجی است و این معمولا سیم روشنایی است. در برخی خودروها به آن سیم دیمر می گویند. گاهی اوقات یک سیم نارنجی و سیاه با برچسب دیمر می بینید. به طور معمول، اینها عملکرد یکسانی دارند، به جز این که سیم کم نور (نارنجی/سیاه) بین ۰ و ۱۲ ولت بالا و پایین تنظیم می شود که شما تنظیماتی را در چراغ های داشبورد داخلی خود انجام می دهید.

این را ببینید  راه اتصال MP3 به ماشین jvc

از این رو سیم روشنایی 12 ولت است، یا روشن یا خاموش است، در حالی که دیمر به عنوان یک رئوستات (دستگاهی که برای کنترل جریان با مقاومت متفاوت استفاده می شود) عمل می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =