نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که یک ضبط ماشین JVC دارید، باید یاد بگیرید که چگونه آن را تنظیم مجدد کنید. شما می توانید هزاران مسئله را حل کنید. از این رو، دانستن این ترفندها، بسیار مفید خواهد بود. بنابراین، برای راهنمایی شما در این فرآیند، نحوه تنظیم مجدد ضبط ماشین JVC را مورد بحث قرار داده ایم. در اینجا ما چندین روش را به اشتراک می گذاریم تا بتوانید هر زمان که خواستید دستگاه را عیب یابی و ریست کردن ضبط ماشین Jvc را انجام دهید.

ریست کردن ضبط ماشین Jvc

بازنشانی با استفاده دکمه‌ها، ضبط ماشین JVC Single Din و ریست کردن ضبط ماشین Jvc

این یکی از محبوب ترین راه ها برای ریست کردن ضبط ماشین Jvc است. و در اینجا نحوه تکمیل کل روش است.

مرحله اول – از شر پنل جلویی خلاص شوید

اگر می خواهید ضبط را با استفاده از دکمه ها ریست کنید، ابتدا باید پنل جلویی را بردارید. پس از خلاص شدن از پانل، نقطه نزدیک دستگاه پخش سی دی را بررسی کنید.

مرحله دوم – دکمه را پیدا کنید

در حین بررسی نقطه نزدیک پانل CD، یک دکمه کوچک را مشاهده خواهید کرد. این دکمه تنظیم مجدد ضبط JVC شما است.

مرحله آخر – سیستم را بازنشانی کنید

حالا که دکمه را پیدا کردید، چیزی تیز و استوانه ای شکل بگیرید. و با آن دستگاه تیز، دکمه را برای چند ثانیه فشار دهید. وقتی این کار را انجام دادید، خواهید دید که سیستم صوتی در حال راه اندازی مجدد است.

اگر از این روش پیروی می کنید، باید مطمئن شوید که ضبط JVC روشن است. در غیر این صورت، این ترفند به هیچ وجه کار نخواهد کرد.

این را ببینید  مشکلات نمایشگر ضبط jvc همراه با تعمیر

تنظیم مجدد رادیو ماشین JVC Single Din با دکمه پاور

این ساده ترین روش برای ریست کردن ضبط ماشین Jvc است.

مرحله اول – دو دکمه را به طور همزمان فشار دهید

ابتدا دکمه «روشن» و دکمه «انتخاب» واحد صوتی JVC خود را پیدا کنید. حالا این دو دکمه را همزمان فشار دهید.

مرحله دوم – ریست کردن سیستم

دکمه ها را تقریباً شش ثانیه فشار دهید. با نگه داشتن دکمه ها، سیستم صوتی ریست می شود. با این حال، دکمه را خیلی محکم فشار ندهید. در غیر این صورت، در نهایت به مکانیسم داخلی آسیب خواهید رساند.

نحوه ریست کردن ضبط ماشین Jvc

اگر از گیرنده مالتی مدیا Double-DIN استفاده می کنید، می توانید این روش را برای تنظیم مجدد سیستم امتحان کنید. و این روشی است که شما روش تنظیم مجدد را انجام می دهید.

مرحله اول – سوراخ Reset را پیدا کنید

در این گیرنده‌های چندرسانه‌ای، یک سوراخ تنظیم مجدد کوچک روی صفحه ظاهری وجود دارد. هنگامی که آن را پیدا کردید، به چیزی تیز و باریک مانند خلال دندان نیاز خواهید داشت.

مرحله دوم – ریست کردن سیستم

حالا ابزار تیز و بلند خود را بردارید و آن را در سوراخ تنظیم مجدد قرار دهید. هنگامی که چوب به ایستگاه می رسد، سیستم رویه را بازنشانی می کند. و در حین انجام آن، مطمئن شوید که هیچ دستگاه USB به دستگاه متصل نیست. بنابراین اگر می‌پرسیدید چگونه ضبط ماشین JVC خود را تنظیم مجدد کنم، در اینجا پاسخ‌های شما وجود دارد!

نکات تنظیم مجدد ضبط ماشین JVC

ریست کردن ضبط ماشین Jvc مطمئناً عواقبی به همراه دارد. بنابراین، قبل از انجام این کار، باید از حقایق ارائه شده در زیر آگاه باشید.

  • لحظه ای که دکمه ریست را فشار می دهید، هر تنظیمی که تا به حال روی ضبط انجام داده اید به حالت پیش فرض باز می گردد. به این معنی که وقتی استراحت می‌کنید، به حالت کارخانه باز می‌گردد و باید همه چیز را از ابتدا تنظیم کنید.
  • پس از تنظیم مجدد ضبط، باید ساعت را نیز تعمیر کنید. از همین رو؛ ما دستورالعمل ها را در اینجا اضافه کرده ایم تا زمان را در رادیو JVC خود بدون هیچ مشکلی تنظیم کنید.
این را ببینید  تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC

زمان مناسب برای ریست کردن ضبط ماشین Jvc

مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود ضبط JVC Car خود را مجدداً تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر زبان اشتباهی را انتخاب کرده باشید، چیزی را در سیستم متوجه نخواهید شد. در این صورت باید سیستم را ریست کنید تا به زبان پیش فرض برگردید.

تنظیم مجدد ضبط یک کار تعمیر و نگهداری نیست که مجبور باشید هر چند وقت یکبار انجام دهید. هنگامی که از مشکل ضبط رنج می برید، می توانید سیستم را بازنشانی کنید زیرا اغلب مشکل را حل می کند.

در اینجا مشکلاتی وجود دارد که می توانید با تنظیم مجدد ضبط JVC خود از شر آنها خلاص شوید.

  • اگر زبان اشتباهی را انتخاب کرده اید.
  • وقتی یک عملکرد خاص کار نمی کند
  • اگر سی دی پلیر هیچ سی دی را پخش نمی کند.
  • وقتی ضبط نتواند یک دستگاه بلوتوث را جفت کند.
  • اگر رادیو هیچ سیگنالی را انتخاب نمی کند
  • زمانی که سیستم به درستی تنظیم نمی شود.

مقالات مرتبط:

راه حل فوری خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc

 

3.5/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 11 =