نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

داشتن مدل برتر ضبط ماشین jvc با نمایشگر دیجیتال در ماشین jvc شما فوق العاده است. شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد موسیقی که گوش می دهید، مسیری که باید دنبال کنید و موارد دیگر را مشاهده کنید. مشکل زمانی به وجود می‌آید که این دستگاه خارق‌العاده کار نمی‌کنند. برای یافتن دلیل و نحوه رفع خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc مشکل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc

نمای کلی خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc

امروزه خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc ، ضبطهای خودرو از ضبطهای سنگین، مکانیکی و دستی دهه 1950 که فقط یک استریو AM//FM را با دکمه‌های فرکانس و صدا ارائه می‌کردند، جهشی پیدا کرده‌اند.

امروزه به نظر می‌رسد که اکثر واحدهای مرکزی می‌توانند با سیستم‌های اطلاعات سرگرمی عالی که دارای نمایشگرهای دیجیتال، کنترل صوتی، قابلیت بی‌سیم، ناوبری، یافتن مناطق مورد علاقه، پخش جریانی از شبکه و غیره هستند، موشکی را به فضا پرتاب کنید.

با این حال، در مورد این فناوری خارق العاده یک هشدار وجود دارد. از آنجایی که همه چیز مبتنی بر رایانه و مدار است، فضای بیشتری برای بروز خطا و نقص وجود دارد.

علت کار نکردن نمایشگر ضبط ماشین jvc

اگر با مشکلی مواجه شدید که خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc شما کار نمی کند، ممکن است در برخورد با این وضعیت کمی احساس ناتوانی کنید. با این حال، تنها تعداد انگشت شماری از متغیرها می توانند با آن اشتباه کنند. بیایید ابتدا نگاهی به رایج‌ترین مشکلی که استریوهای خودرو در هنگام روشن نشدن با آن مواجه می‌شوند بیاندازیم و سپس راه‌حل مناسبی را بررسی خواهیم کرد.

این بدان معنی است که اگر مشکلی پیش بیاید (مثل اتصال اتصال به زمین)، فیوز اختصاصی بیشترین آسیب را متحمل می شود و امیدوارم قبل از اینکه آسیب شدیدی به ماشین jvc شما یا تجهیزاتی که مدار به آن وصل شده است وارد شود، می سوزد.

اگر قبلاً آن را فرض نکرده‌اید، این یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌توانید برای استریو ماشین jvc خود اعمال کنید و می‌تواند باعث روشن نشدن صفحه نمایش شود، و من در زیر به تفصیل آن را توضیح خواهم داد.

این را ببینید  تکنیک اسان ریست کردن ضبط ماشین Jvc

دلایل دیگر برای خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc

هنگامی که یک فیوز منفجر می شود، نه تنها نمایشگر کار نمی کند، بلکه کل ضبط نیز کار نمی کند. با این حال، اگر ضبط شما کار می کند اما صفحه نمایش خالی باقی می ماند، هنگام تعیین اینکه چرا نمایشگر استریو خودرو به درستی کار نمی کند، باید چند فاکتور دیگر را در نظر بگیرید.

صفحه نمایش شما ممکن است از یکی یا بسیاری از این عوامل رنج ببرد، که عبارتند از:

  • دیمر ضبط شما تنظیم نشده یا معیوب است
  • کانکتورهای ضبط ماشین jvc شما مشکل دارد
  • هد یونیت اصلی (استریو) معیوب است
  • نور پس زمینه دستگاه معیوب است
  • صفحه LCD معیوب است

به خاطر داشته باشید که فیوز سوخته نیز بخشی از این چک لیست است که هنگام تعیین خطای نمایشگر استریو خودرو باید به آن توجه کنید.

خرابی صفحه نمایشگر

شماره1. تنظیم دیمر یا بررسی سیم روشنایی

اکثر استریوهای مدرن خودرو با صفحه نمایش دیجیتال دارای عملکرد کم نور هستند و از طریق سیم روشنایی به ضبط متصل می شوند. اگر به سیم کشی استریو ماشین jvc علاقه دارید، مقاله دیگر من در مورد چرا ضبط ماشین jvc من خاموش نمی شود را بررسی کنید.

گاهی اوقات، صفحه نمایش استریو خودرو خیلی روشن است، و زمانی که ضبط عملکرد نمایش روز/شب را ندارد، اکثر رانندگان از جمله من ترجیح می دهند روشنایی صفحه نمایش را کم کنند (مخصوصاً در شب).

راه حل این امر دو جانبه است. اگر دیمر کم شود، فقط باید تنظیمات را تنظیم کرده و روشنایی را افزایش دهید. معمولاً دیمر همزمان با میزان صدا کار می کند و به این ترتیب آن را تغییر خواهید داد. با این حال، ابتدا تنظیماتی وجود دارد که باید برای انتخاب حالت عملکرد دیمر، آن را انتخاب کنید.

اگر این کار نکرد، ممکن است سیم روشنایی مشکل داشته باشد (ممکن است آسیب دیده یا شل شده باشد)، و اگر ضبط را بردارید و سیم کشی را بررسی کنید، به دنبال سیم نارنجی یا نارنجی/سیاه خواهید بود.

این را ببینید  نحوه تعمیر صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc

بررسی نحوه سیم کشی مجدد یک ضبط ماشین jvc فراتر از محدوده این مقاله است، اما مقاله دیگر من در مورد نحوه سیم کشی بلندگوهای ماشین jvc به ضبط بدون مهار را بررسی کنید، جایی که من ضبط ماشین jvc و سیم کشی آن را بررسی می کنم.

شماره2. بررسی اتصالات ضبط خودرو

ضبط ماشین jvc شما یک واحد جامد نیست. این بدان معنی است که نمایشگر از واحد ضبط واقعی جدا است و از سیم ها و کانکتورها برای اتصال آنها به یکدیگر استفاده می شود.

دو روش برای اتصال نمایشگر به واحد ضبط وجود دارد:

  • نقاط اتصال لحیم شده
  • نقاط اتصال مکانیکی

بسته به نوع اتصالی که برای واحد نمایشگر خود دارید، چند عنصر ممکن است باعث ایجاد مشکل شوند. اگر خودتان را فردی DIY نمی‌دانید، حذف نمایشگر از استریو خودرو می‌تواند کمی مشکل باشد. این روند خیلی پیچیده نیست و در ویدیوی کوتاه زیر به خوبی توضیح داده شده است.

در برخی موارد و بسته به مدل و نمایشگر ضبطی ماشین jvc شما مانند برخی از مدل های سونی، حذف صفحه نمایش LCD بسیار آسان است.

اگر کانکتورهای مکانیکی (چیزی شبیه به هارنس) وجود دارند که به هر طریقی شکسته یا آسیب دیده اند، و فکر می کنید این می تواند دلیل مشکل باشد، ممکن است این کانکتورها را از تعمیرگاه خریداری کنید. در غیر این صورت، شما باید آن را دریافت کنید و به آنها اجازه دهید قطعات را برای شما تهیه کنند.

اگر صفحه نمایش شما دارای اتصالات لحیم کاری است، می بینید که یک نقطه لحیم کاری یا سیم شل شده است و دوباره با کمی DIY راحت هستید، پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به درستی به هم لحیم کنید. توجه داشته باشید که از انواع مختلف لحیم کاری برای نقاط اتصال و برد مدارهای مختلف استفاده می کنید.

شماره3. بررسی همه تنظیمات

اگر صفحه نمایش شما کاملاً خاموش است، ممکن است نتوانید این مشکل را انجام دهید. با این حال، اگر صفحه نمایش کم‌نور است و هنوز برق دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دفترچه راهنمای کاربر خود را بررسی کنید و تمام تنظیمات و تنظیمات پیش‌تنظیمی را که ضبط شما ارائه می‌دهد را مرور کنید تا تنظیمات روشنایی را پیدا کنید که می‌توان از آنها برای تنظیم استفاده کرد. ضبط شما به حالت عادی برگشت

این را ببینید  مشکلات نمایشگر ضبط jvc همراه با تعمیر

شماره4. بررسی هد یونیت، نور پس زمینه یا LCD

فرض کنید شما قبلاً تمام مراحل و مراحلی را که برای شما تعریف کرده ام، مانند بررسی دیمر، بررسی سیم روشنایی، بررسی تنظیمات و تنظیمات از پیش تعیین شده، تلاش برای تنظیم مجدد ضبط و بررسی فیوزها انجام داده اید. در این صورت، ممکن است یکی از سه مورد ضبط ماشین jvc شما مشکل داشته باشد.

  • ممکن است واحد اصلی شما معیوب باشد
  • نور پس زمینه نمایشگر معیوب است
  • خود ال سی دی ایراد دارد

در چنین شرایطی، تنها گزینه ای که دارید این است که آن را برای تعمیر ببرید (اگر قابل تعمیر باشد). در غیر این صورت، اگر برنامه خدماتی یا ضبط با گارانتی دارید، باید بتوانید بدون هیچ زحمتی آن را تعویض کنید.

شماره5. بررسی فیوز ضبط ماشین jvc

دلیل اصلی کار نکردن نمایشگر ضبط خودرو، فیوز بد است.  بررسی فیوز همچنین ارزان ترین و بهترین راه برای تعمیر ضبط ماشین jvc شما است زیرا فیوز قابل تعویض است.

علاوه بر این، فیوزهای مورد استفاده برای ضبط و سایر وسایل الکترونیکی در ماشین jvc شما نسبتاً ارزان هستند. به طور جدی، شما می توانید یک جعبه کامل فیوز (که بیش از 250 فیوز است) تهیه کنید.

با استفاده از این کیت، احتمالاً تا آخر عمر، هرگز نگران سوختن فیوز دیگری در اتومبیل خود نخواهید بود، مگر اینکه مشکلی داشته باشید که ادامه داشته باشد و فیوزهای خود را مدام می پراند.

نحوه تعمیر صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =