نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-TD90BTS

شرکت JVC جزوه بهترین و پر طرفدار ترین شرکت هایی است که در زمینه ی ساخت ضبط اتومبیل بسیار پر قدرت عمل کرده و توانسته در سطح جهان طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. مدل KD-TD90BTS جزوه پرطرفدار ترین مدل ها می باشد می باشد که در سال 2018 وارد بازار شد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله در رابطه با ضبط اتومبیل JVC مدل KD-TD90BTS اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پخش موسیقی Android (AOA 2.0)

پخش موسیقی از طریق USB با تلفن یا رایانه لوحی اندرویدی امکان پذیر است (نسخه 4.1 یا بالاتر). این برنامه نه تنها به شما امکان می دهد فایل های صوتی ذخیره شده در دستگاه  Android * را پخش کنید ، بلکه از پخش موسیقی نیز پشتیبانی می کند. از کلیدهای گیرنده برای کنترل کارهایی مانند Play ، Stop ، Pause و پرش همه هنگام شارژ دستگاه استفاده کنید. برخی از دستگاه های Android ممکن است به طور کامل از Android Open Accessory (AOA) 2.0 پشتیبانی نکنند.

کنترل پاندورا / iHeartRadio / Spotify Control (Android / iPhone)

با کنترل صاف روی گیرنده از طریق USB یا اتصال بلوتوث برای آیفون ، و از طریق بلوتوث برای دستگاه های Android ، به تلفن های هوشمند خود با Pandora ، iHeartRadio و Spotify گوش دهید.

آماده برای رادیو SiriusXM

(تیونر SiriusXM اختیاری بوده است ، به طور جداگانه فروخته می شود)

آماده برای رادیو SiriusXM. می توانید به بیش از 100 کانال موسیقی ، ورزشی و سرگرمی گوش دهید.

این را ببینید  ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V250BT

بهینه سازی SOUND ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T905BTS

از فن آوری های پیشرفته ای که امکان پخش منابع صوتی با وضوح بالا را امکان پذیر می سازد ، به طیف گسترده ای از توابع تنظیم صدا برای تنظیم دقیق و سفارشی کردن آکوستیک ها دقیقاً به روشی که شما می خواهید استفاده می شود.

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-X37MBS

فناوری K2 برای کیفیت صدای پیشرفته دیجیتال ضبط اتومبیل JVC مدل KD-TD90BTS

K2 یک فناوری اصلی JVC است که با گسترش دامنه فرکانس ، صدای اصلی را تولید می کند. به عنوان مثال ، K2 داده دیجیتالی CD صوتی ضبط شده در 44/1kHz را تا 192 کیلو هرتز گسترش می دهد. همچنین امکان بازآفرینی دامنه فرکانس بالاتر از 20kHz که در طول قالب بندی CD بریده شده است ، امکان پذیر است.

تراز زمانی

با انتخاب نوع بلندگو و فاصله تا مرکز موقعیت گوش دادن ، گیرنده به طور خودکار زمان خروجی صدا را از هر یک از بلندگوها تنظیم می کند تا صدای هر یک از بلندگوها دقیقاً در همان زمان به صدا برسد. و موقعیت گوش دادن را به محوه احسنت اجرا می نمایند.

پاسخ صدا در ضبط اتومبیل JVC مدل KD-TD90BTS

کج شدن زمان را برای ایجاد صدای واضح تر در هنگام پخش فایلهای صوتی فشرده شده لغو می کند.

تقویت فضا

Space Enhancement یک فناوری اطراف مجازی است که از 2 بلندگو استفاده می کند. فقط اندازه وسیله نقلیه را انتخاب کنید ، و گیرنده بطور خودکار صدا را تنظیم می کند.

آسانسور صدا ضبط اتومبیل JVC مدل KD-TD90BTS

با تنظیم فرکانس های صدا ، ارتفاع بلندگوها را تقریباً دستکاری کنید.

این را ببینید  پخش کننده خودرو JVC

اکولایزر 13 باند

از تنظیم کننده 13 باند برای تنظیم دستی صدا با سلیقه خود استفاده کنید.

اتصال 2 تلفن به صورت همزمان

می توانید دو تلفن را تمام وقت از طریق بلوتوث با جفت شدن ایمن و ساده متصل کنید. با فشار دادن کلید روی گیرنده ، تماس با هر تلفن امکان پذیر است

اطلاعات باتری کم

هنگامی که باتری دستگاه بلوتوث متصل کم است ، صدای بوق شنیده می شود و “LOW BATTERY”  روی گیرنده ظاهر می شود.

نمایشگر LCD با خط 2VA

مجهز به پانل های LCD VA (Vertical Alignment) که زاویه دید وسیع تری دارند و دید بهتری دارند. نمایشگر 2 خطه اطلاعات بیشتری در مورد جلوه های انیمیشن را ارائه می دهد.

2 منطقه روشنایی متغیر

می توانید نورپردازی پنل جلویی را در 2 منطقه رنگی مجزا مخلوط کنید. 50 الگوی از پیش تعیین شده (49 رنگ + 1 رنگ از پیش تعیین شده رنگ کاربر) برای سفارشی سازی آسان در دسترس است. علاوه بر این ، تنظیم دستی می تواند برای تنظیم هر رنگ RGB با 32 مرحله ، در مجموع 32،768 رنگ مختلف برای هر منطقه ، 1 و 2 فراهم کند تا با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد. شما حتی می توانید از حرکت درخشان نورپردازی ، که از 10 الگوی انیمیشن رنگی قابل انتخاب است ، لذت ببرید.

کنترل از راه دور (اختیاری)

کنترل از راه دور (RM-RK52 ) اختیاری است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + ده =