نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط اتومبیل JVC مدل KW-M865BW

شرکت JVC جزوه بهترین و پر طرفدار ترین شرکت هایی است که در زمینه ی ساخت ضبط اتومبیل بسیار پر قدرت عمل کرده و توانسته در سطح جهان طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. مدل KW-M865BW جزوه پرطرفدار ترین مدل ها می باشد می باشد که در سال 2018 وارد بازار شد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله در رابطه با ضبط اتومبیل JVC مدل KW-M865BW اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

گوشی های هوشمند

گیرنده های چندرسانه ای JVC تلفن هوشمند شما را با ماشین شما متصل می کنند تا تجربه رانندگی خود را کامل نمایید. از برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید و محتوا را در یک صفحه بزرگ ، با راحتی و امنیت مشاهده کنید.

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-MR1BTS

Apple CarPlay – بی سیم وصل شوید

روشی باهوش تر ، ایمن تر و سرگرم کننده تر برای استفاده از آیفون در اتومبیل می باشد. Apple CarPlay به کاربران آیفون اجازه ی ارتباط بصری برای برقراری تماس ، استفاده از نقشه ها و گوش دادن به موسیقی فقط با یک کلمه یا لمس می دهد. با جدیدترین نسخه iOS (iOS 12.0 و بالاتر) ، برنامه های مانند Google Maps و Waze پشتیبانی می شوند.

اتصال برای تلفن های Android – به صورت بی سیم وصل شوید

Mirroring Wireless for Android Solution برای نمایش یکپارچه و کنترل برنامه های گوشی های هوشمند خود بر روی صفحه نمایش بدون کابل در دستگاه های انتخابی Android می باشد.

این را ببینید  نکات مهم خرید پخش کننده JVC

رابط کاربری و گرافیکی پویا در ضبط اتومبیل JVC مدل KW-M865BW

اطلاعات متنوعی از جمله زمان ، عکس ، تصاویر هنری آلبوم یا iDatalink Maestro و موارد دیگر ، می توانند به روشی بزرگ و آسان برای دیدن در صفحه اصلی نمایش ارائه داده شوند. با کشیدن مانیتور با دو انگشت به شما امکان می دهد صفحه را تقسیم کنید یا پنجره اطلاعات را تغییر دهید.

4 دوربین ورودی

کاربران را قادر به اضافه کردن یک دوربین معکوس (رو به عقب) ، دوربین جلویی و 2 دوربین در اطراف اضافی کنید ، که امنیت و راحتی راننده را بیشتر می کند.

کاغذ دیواری زنده در ضبط اتومبیل JVC مدل KW-M865BW

پس زمینه و موسیقی را با موسیقی همگام سازی کنید.

صفحه نمایش لمسی مقاوم

صفحه لمسی مقاوم در برابر روشن با شفافیت و درخشندگی بالا تصاویر روشن و با رنگ های واضح را ارائه می دهد.

بهینه سازی SOUND

از فن آوری های پیشرفته ای که امکان پخش منابع صوتی با وضوح بالا را امکان پذیر می سازد ، به طیف گسترده ای از توابع تنظیم صدا برای تنظیم دقیق و سفارشی کردن آکوستیک ها دقیقاً به روشی که شما می خواهید استفاده می شود.

پخش صوتی با وضوح بالا در ضبط اتومبیل JVC مدل KW-M865BW

شما می توانید از پخش صدای صوتی 96kHz / 24bit که حاوی حدود 3 برابر اطلاعات موسیقی CD های موسیقی (44/1kHz / 16bit) یا حتی پرونده های صوتی با وضوح بالا 192kHz / 24bit ، لذت ببرید. 6.5 برابر حجم داده با برخورداری از کیفیت صدای بالا کیفیت این ضبط را چندین برابر می کند.

این را ببینید  مقایسه پخش کننده KD-R463 و KD-R756  

فناوری K2 برای کیفیت صدای پیشرفته دیجیتال

K2 یک فناوری اصلی JVC است که با گسترش دامنه فرکانس ، صدای اصلی را تولید می کند. به عنوان مثال ، K2 داده دیجیتالی CD صوتی ضبط شده در 44/1kHz را تا 192 کیلو هرتز گسترش می دهد. همچنین امکان بازآفرینی دامنه فرکانس بالاتر از 20kHz که در طول قالب بندی CD بریده شده است ، امکان پذیر است.

تراز زمانی

با انتخاب نوع بلندگو و فاصله تا مرکز موقعیت گوش دادن ، گیرنده به طور خودکار زمان خروجی صدا را از هر یک از بلندگوها تنظیم می کند تا صدای هر یک از بلندگوها دقیقاً در همان زمان به صدا برسد. این فناوری در واقع موقعیت گوش دادن می باشد.

پاسخ صدا

کج شدن زمان را برای ایجاد صدای واضح تر در هنگام پخش فایلهای صوتی فشرده شده لغو می کند.

تقویت فضا

Space Enhancement یک فناوری اطراف مجازی است که از 2 بلندگو استفاده می کند. فقط اندازه وسیله نقلیه را انتخاب کنید ، و گیرنده بطور خودکار صدا را تنظیم می کند.

کنترل از راه دور (اختیاری)

کنترل از راه دور (RM-RK258) به صورت اختیاری در دسترس است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =