نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V640BT

شرکت JVC جزوه بهترین و پر طرفدار ترین شرکت هایی است که در زمینه ی ساخت ضبط اتومبیل بسیار پر قدرت عمل کرده و توانسته در سطح جهان طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. مدل KW-V640BT جزوه پرطرفدار ترین مدل ها می باشد می باشد که در سال 2018 وارد بازار شد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله در رابطه با ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V640BT اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T805BTS

سازگار با WebLink

WebLink کاربردی آسان است و کنترل برنامه های انتخابی را در اختیار شما قرار می دهد. سیستم برای انجام عملکرد خود به سه چیز نیاز دارد: یک گیرنده چند رسانه ای JVC سازگار ، گوشی های هوشمند آیفون یا اندرویدی ، و یک برنامه سازگار با WebLink. می توانید از گیرنده خود برای کنترل این برنامه های محبوب روی تلفن خود استفاده کنید. راه حل اتصال اتومبیل WebLink سریعترین و آسان ترین راه را برای رانندگان برای بالا بردن تجربه داخل خودرو ، تجربه تلفن هوشمند به سطح بعدی ارائه می دهد. WebLink با دستگاه های iOS و Android سازگار است.

صفحه نمایش لمسی مقاوم

صفحه لمسی مقاوم در برابر روشن با شفافیت و درخشندگی بالا تصاویر روشن و با رنگ های واضح را ارائه می دهد.

اتصال 2 تلفن به صورت همزمان

می توانید دو تلفن را تمام وقت از طریق بلوتوث با جفت شدن ایمن و ساده متصل کنید. با فشار دادن کلید روی گیرنده ، تماس با هر تلفن امکان پذیر است

این را ببینید  پخش کننده خودرو KD-R571

جفت شدن خودکار بلوتوث آیفون

فقط آیفون خود را از طریق USB متصل کنید و عملکرد جفت کننده بلوتوث برای تکمیل جفت شدن عملکرد خواهد کرد. ایم روش بسیار آسان می باشد.

بلوتوث تشخیص صدا

کیفیت صدا بهبود یافته با گفتار پهنای باند HFP 1.6 می باشد. بهبود کیفیت صدا به لطف HD Voice به سطح بالاتری از دقت تشخیص صدا کمک می کند.

بلوتوث AVRCP1.5 برای انتخاب متن متن آهنگ

علاوه بر پخش مجدد و تصادفی فایل های موسیقی ، می توانید با استفاده از عملکرد مرور ، به راحتی آهنگ ها را نیز جستجو کنید. فقط کافی است آهنگ مورد نظر خود را از لیست پوشه ها و لیست های نام آهنگ جستجو کنید و انتخاب کنید.

تراز زمانی

با انتخاب نوع بلندگو و فاصله تا مرکز موقعیت گوش دادن ، گیرنده به طور خودکار زمان خروجی صدا را از هر یک از بلندگوها تنظیم می کند تا صدای هر یک از بلندگوها دقیقاً در همان زمان به صدا برسد. این فناوری در واقع موقعیت گوش دادن می باشد.

پاسخ صدا در ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V640BT

کج شدن زمان را برای ایجاد صدای واضح تر در هنگام پخش فایلهای صوتی فشرده شده لغو می کند.

تقویت فضا

Space Enhancement یک فناوری اطراف مجازی است که از 2 بلندگو استفاده می کند. فقط اندازه وسیله نقلیه را انتخاب کنید ، و گیرنده بطور خودکار صدا را تنظیم می کند.

آسانسور صدا ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V640BT

با تنظیم فرکانس های صدا ، ارتفاع بلندگوها را تقریباً دستکاری کنید.

اکولایزر 13 باند

از تنظیم کننده 13 باند برای تنظیم دستی صدا با سلیقه خود استفاده کنید.

این را ببینید  مقایسه پخش کننده KW-V51BT و KW-V620BT  

کنترل پاندورا / Spotify Control (Android / iPhone)

با کنترل صاف بر روی هدست از طریق USB یا بلوتوث برای آیفون و اندروید از طریق بلوتوث برای دستگاه های Android ، از تلفن هوشمند خود به Pandora و Spotify گوش دهید.

کنترل از راه دور (اختیاری)

کنترل از راه دور (RM-RK258) به صورت اختیاری در دسترس است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 6 =