نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط ماشین jvc با صفحه لمسی هوشمند بسیار راحت تر از آنالوگ خود استفاده می شوند. آنها به شما این امکان را می دهند که به جای چرخاندن دکمه ها، ایستگاه ها را تغییر دهید یا صدا را فقط با لمس نوک انگشتان خود کنترل کنید. حتی برخی از آنها دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند GPS، پخش ویدئو، ادغام تلفن و موارد دیگر هستند! متأسفانه، آنها از مشکلات مصون نیستند. ویژگی صفحه نمایش لمسی اغلب اولین چیزی است که شروع به خرابی می کند. اگر به طور تصادفی صفحه نمایش را شکستید یا اگر به طور ناگهانی واکنشی نشان نداد، ناامید نشوید. ما دقیقاً به شما می گوییم که چگونه یک صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc را تعمیر کنید. بنابراین، به جای خرید یک مدل جدید، می توانید سعی کنید همه آن را خودتان تعمیر کنید!

صفحه نمایش لمسی ظبط ماشین jvc

رفع مشکلات صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc

ممکن است شما نیز بعد از مدتی استفاده از ضبط شاهده خرابی شده باشید. که در این قسمت این خرابی ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc تنها زمانی سرگرم کننده است که به انگشتان شما بسیار پاسخ دهد. اما هنگامی که صفحه نمایش پاسخ نمی دهد، مهم نیست که چقدر طلسم جادویی با انگشتان خود انجام دهید، می تواند واقعا آزار دهنده باشد. متأسفانه، غیرعادی نیست که ضبط ماشین jvc با صفحه لمسی پاسخگو نباشند. ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد.

به عنوان مثال، اگر صفحه نمایش کالیبراسیون خود را از دست داده باشد، آن طور که انتظار می رود پاسخ نمی دهد زیرا نمی تواند فشار لمس را به درستی ثبت کند.

این را ببینید  نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc

تجمع کثیفی و گرد و غبار نیز می تواند باعث عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی شود. اگر مرتب تمیز نکنید، این کثیفی ها حتی می توانند برای همیشه به قطعه آسیب برسانند!

مشکل سیم کشی و صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc

اگر مشکل سیم کشی داخلی در صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین وجود داشته باشد، صفحه لمسی شما کار نمی کند. در برخی موارد، شما حتی نمی توانید آن را روشن کنید. این ممکن است به دلیل نصب معیوب اتفاق بیفتد که رفع آن چندان سخت نیست. گاهی اوقات، لرزش شدید می تواند باعث شل شدن سیم ها شود.

مستعد آسیب فیزیکی

صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین بسیار شکننده هستند، بنابراین بسیار مستعد آسیب فیزیکی هستند. آنها می توانند به راحتی بشکنند. به عنوان مثال، اگر ماشین jvc شما کمی بیش از حد از روی سرعت گیر بپرد، احتمالاً با چند ترک یا در بدترین حالت، صفحه نمایش شکسته خواهید شد!

اگر به طور تصادفی به صفحه ضربه بزنید، صفحه نمایش نیز می شکند. علاوه بر این، لمس طولانی مدت می تواند خراش هایی ایجاد کند که بعداً منجر به آسیب قابل توجهی می شود. اگر می‌خواهید برای مدت طولانی در یک تکه باشند، باید هنگام استفاده از آن‌ها دقت بیشتری داشته باشید.

خطای نرم افزار

ضبط هوشمند با صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc برای عملکرد صحیح به نرم افزار متکی هستند. میلیون‌ها کد به آن‌ها اجازه می‌دهند تا همانطور که انجام می‌دهند عمل کنند. معمولاً نرم افزار دارای اشکالات و خطاهایی است. وقتی این اتفاق می‌افتد، ضبطی شما آنطور که انتظار می‌رود کار نمی‌کند. تا زمانی که راهی برای رفع مشکل نرم افزاری پیدا نکنید، شروع به کار نادرست می کند.

این را ببینید  راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC

اینها رایج ترین مشکلات ضبط ماشین با صفحه لمسی هستند. ما همه آنها را پوشش نداده ایم، بنابراین ممکن است با چیزی برخورد کنید که در مورد آن صحبت نکرده ایم.

نحوه تعمیر صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc

اکنون می‌خواهیم به مشکلات ضبط صفحه لمسی خودرو بپردازیم و راهنمای کاملی برای رفع آنها به شما ارائه دهیم. این راهنمای تعمیر صفحه نمایش تک دینه و دوتایی است.

راهنمای تعمیر صفحه نمایش لمسی ضبط خودرو

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای تعمیر ضبط ماشین با صفحه لمسی که پاسخگو نیست، انجام دهید.

مرحله 1: راه اندازی مجدد ضبط

قبل از هر کاری، سیستم اطلاعات سرگرمی خود را راه اندازی مجدد کنید. راه اندازی مجدد اغلب قدرت معجزه آسایی تعمیر دستگاه های تکنولوژیکی را دارد، بنابراین ممکن است خوش شانس باشید! اکثر دستگاه ها را می توان با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور به مدت 5 تا 10 ثانیه راه اندازی مجدد کرد.

مرحله 2: تمیز کردن صفحه لمسی

سعی کنید صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc خود را تمیز کنید. به یاد داشته باشید که با این روند ملایم باشید زیرا نمی خواهید به صفحه نمایش آسیب برساند.

قبل از هر کاری دست های خود را تمیز کنید. سپس اقدام به برداشتن محافظ صفحه نمایش قدیمی کنید. سپس یک پارچه تمیز را در محلول تمیزکننده صفحه آغشته کرده و به آرامی روی صفحه بمالید. وقتی کارتان تمام شد، یک محافظ جدید اعمال کنید. این ممکن است کار را انجام دهد!

مرحله 3: بازنشانی کارخانه ای

به عنوان آخرین راه حل، می توانید بازنشانی کارخانه ای را برای تعمیر دستگاه خود انجام دهید. اگر یک هد یونیت اندروید داشته باشید راحت تر است. حتی اگر صفحه نمایش کاملاً پاسخگو نباشد، می توان کار را با استفاده از صفحه کلید USB انجام داد.

این را ببینید  علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc

بازنشانی کارخانه ای سخت هر مشکل مربوط به نرم افزار را حل می کند و کالیبراسیون را نیز برطرف می کند. بنابراین، این باید به تعمیر صفحه نمایش لمسی ضبط خودرو کمک کند. اکثر ضبطها دارای دفترچه راهنما هستند که نحوه تنظیم مجدد کارخانه را به شما آموزش می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =