نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا فلش مموری به پخش کننده خودرو متصل نمی شود؟

دلایل متصل نشدن فلش مموری به خودرو:

  1. ویروسی شدن فلش

اصلی ترین و مهم ترین دلیلی که سبب چنین اتفاقی می شود ویروسی شدن فلش است که این امر از طریق وصل شدن فلش مموری به دستگاه های حاوی ویروس اتفاق می افتد. اولین توصیه ما این است که فلش مموری را به کامپیوتری که دارای آنتی ویروس آپدیت شده است متصل نموده و فلش را اسکن نمایید.


فرمت فلش مموری شما از چه نوعی است؟

باید مد نظر داشته باشید که برای آن که پخش کننده های متنوع قادر باشند تا به شناسایی حافظه فلش شما پرداخته و اطلاعات آن را بررسی نموده و بخوانند باید از فرمت استاندارد FAT32 پیروی نماید این در حالی است که برای اطلاع از این موضوع شما از طریق کامپیوتر خود می توانید آن را چک و بررسی نمایید زیرا در صورتی که آرایش فایلی حافظه فلش شما از نوع  NTFS باشد این فرمت توسط پخش کننده های معمولی قابل شناسایی و خواندن نخواهد بود.

  • تغییر فرمت حافظه فلش

برای تغییر فرمت حافظه فلش بهترین روش این است که ابتدا برای آنکه فایل های خود را حفظ نمایید (چرا که با تغییر فرمت همه اطلاعات شما پاک می شود) اطلاعات خود را در جایی مناسب کپی نموده و سپس بر روی درایور مربوط به حافظه فلش مورد نظر راست کلیک نموده و بعد گزینه Format  را بزنید.

گزینه  FAT32را در پنجره ای که در مقابل تان باز شده و در منویFile System  انتخاب نموده و مراحل تأیید را اجرا نمایید با توجه به ظرفیت حافظه فلش شما بعد از چند دقیقه مراحل تبدیل فرمت صورت خواهد پذیرفت در نهایت شما بایستی که اطلاعات را دوباره روی حافظه فلش خود کپی نمایید. هم اکنون پخش کننده های متنوع می توانند فلش مموری شما را شناسایی نمایند.

  • جهت خواندن فرمت های دیگر از فلش
این را ببینید  پربازدیدترین خودرو JVC در سایت

این مشکل رایج بین کاربران وجود دارد که اکثر سیستم های صوتی فقط حافظه هایی که با فرمت  FAT هستند را شناسایی می کنند و فرمت های دیگر را نمی خوانند.

برای حل این مشکل نیز ابتدا اطلاعات خود را در جایی مناسب کپی کنید. سپس بر روی درایور مربوط به حافظه فلش مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Format را انتخاب کنید.

گزینه  FAT32را در پنجره ای که در مقابل تان باز شده و در منویFile System  انتخاب نموده و مراحل تأیید را اجرا نمایید با توجه به ظرفیت حافظه فلش شما بعد از چند دقیقه مراحل تبدیل فرمت صورت خواهد پذیرفت در نهایت شما بایستی که اطلاعات را دوباره روی حافظه فلش خود کپی نمایید. هم اکنون پخش کننده های متنوع می توانند فلش مموری شما را شناسایی نمایند.

  1. فایل های فلش مموری شما چه فرمتی دارد؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای شما پیش خواهد اومد آن است که شما قادر خواهید بود تا داخل گوشی  خود یک آهنگ را به خوبی پلی و اجرا نمایید ولی هنگامی که همین آهنگ را از طریق کابل مربوطه به فلش به پخش کننده خودرو منتقل می نمایید متاسفانه پخش کننده خودرو آن را نمی تواند اجرا نماید و خطا می دهد. علت اصلی این ایراد مربوط به فرمت فایل مربوطه است.

پخش کننده های خودرو فایل هایی با فرمت mp3 را می توانند اجرا نمایند و نمی توانند فرمت هایی که برایشان تعریف نشده است را اجرا نمایند هر وقت شما فایل هایی متفاوتی را درون فلش خود قرار می دهید ممکن است که با مشکل روبرو شوید و نتواند آن را اجرا نماید.

این را ببینید  ضبط اتومبیل JVC مدل KD-TD90BTS

برای رفع این مشکل ابتدا باید با استفاده از برنامه های تبدیل کننده آهنگ را به حال mp3 برگردانده بعد شروع به گوش دادن به آهنگ مدنظر خود از پخش کننده خودروی خود نمایید و از آن لذت ببرید.

  1. قابلیت شناسایی پوشه بندی فایل های فلش مموری

بعضی از پخش کننده های خودرو میان رده قابلیت شناسایی پوشه ها را نداشته و هر دفعه که شما فایل های درون پوشه فلش مموری را به پخش کننده منتقل می کنید این پخش کننده خودرو قادر به خواندن آنها نبوده و شما به اشتباه فکر می کنید که شاید این مشکل از فلش مموری شما است و در صورتی که ایراد از فلش مموری شما نبوده و باید به فکر چاره باشید.

برای رهایی از این مشکل شما می توانید فایل هایی را که درون فلش مموری خود دارید را از پوشه خود خارج نموده و بدون هیچ پوشه ای وقتی فلش مموری را به پخش کننده خودروی خود متصل نمودید از فایلهای منتقل شده به پخش کننده خودرو استفاده نموده و از شنیذن آن لذت ببرید.

  1. امکان خرابی درگاه یو اس بی ضبط

آخرین گزینه ای که وجود دارد مربوط به خرابی درگاه یو اس بی  است که از دلایل اصلی عدم اجرای فلش مموری به شمار می رود. در نتیجه اگر شما صحت این موضوع را می خواهید متوجه شوید  باید به متخصصان این زمینه سپرده تا شما را در این زمینه یاری رسانده و در صورتی که نیازی برای تعویض درگاه حس شد جهت آن اقدام نمایند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =