نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی پخش کننده خودرو جی وی سی KD-R461

این روزها که سفرهای شهری افزایش یافته از پخش‌کننده‌های باکیفیت داخل خودرو بیشتر استفاده می شود و این باعث شده تا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود به نحوی که برای رفع نیاز شما به شنیدن کیفیت صدا این شرکت به تولید محصولات متنوعی دست زده تا هر چه بیشتر این نیاز شما برآورده شود.

تولید رادیو پخش KD-R461 که یکی از پخش ‌کننده‌ های خودرو سال 2015 ساخت اندونزی است توسط شرکت جی وی سی  (JVC)بوده که دارای قدرت خروجی برابر با 4 × 50 وات است که شما قادر خواهید بود به همراه آن از طیف گسترده‌ای از بلندگوهای مختلف استفاده نمایید.

چون این روزها کمتر کسی برای پخش موسیقی از CD  استفاده می نماید درنتیجه در سمت راست پنل شما درگاه USB بسیار کارآمد را خواهید دید که می توانید از آن بهره مند شوید.

 این پخش کننده خودرو می‌تواند پخش موسیقی را با فرمت‌های MP3 – WMA – WAV داشته باشد همچنین می تواند از طریق درگاهAUX  تلفن همراه‌تان را به پخش‌ کننده‌ای قدرتمندتر مبدل سازد.

از امکانات دیگر آن قابلیت تنظیم شدت روشنایی نمایشگر است که برای کم کردن نور نمایشگر می توانید با فشردن دکمه Dimmer این کار را انجام دهید و نیز در صورت نیاز با فشردن دوباره‌ آن می توانید نور را به میزان قبلی برگردانید.

مشخصات  KD-R461

  • دارای پورت USBاست.
  • دارای قابلیت جدا شدن پنل است.
  • فاقد صفحه نمایش لمسی است.
  • دیسک قابل پذیرش CD دارد.
  • بلوتوث قابل اضافه شدن است.
  • دارای خروجی مستقیم ساب ووفر است.
  • دارای پورت AUX است.
  • دارای سیستم عامل سازگار اندروید است.
این را ببینید  پخش کننده های خودرو  KD-X130BT

مشخصات فنی JVC KD-R461 Car Audio

مشخصات فیزیکی
سایز  DIN                                    1DIN
قابلیت جدا شدن پنل                      دارد
نور پس زمینه                                    قرمز
وزن                                              1.2 کیلوگرم
مشخصات نمایشگر
صفحه نمایش                                دارد
صفحه نمایش لمسی                     خیر
مشخصات اتصالاتی
پورت USB                                     دارد
محل قرارگیری پورت USB                 جلو
بلوتوث                                         قابل اضافه شدن
Wi-Fi داخلی                                 ندارد
پورت AUX                                     دارد
مشخصات صوتی و تصویری
حداکثر قدرت صدای خروجی           4x50W
خروجی مستقیم ساب ووفر           دارد
فرمت های قابل پخش               MP3           WMA   WAV
رادیو                                             دارد
مشخصات دیگر
اقلام همراه                             دارای ریموت کنترل  کیف
سایر توضیحات                                  فرکانس پاسخ‌دهی: (20 – 20,000Hz (+/-1dB

نسبت سیگنال به نویز: (105dB (1kHz

امپدانس: 4ohms

دارای قابلیت تنظیم شدت روشنایی خودکار (روز و شب) دارای قابلیت بهبود کیفیت صدا

از خصوصیات برجسته پخش کننده خودرو KD-R461

  1. طراحی جذاب و صفحه نمایش Attractive design and screen

طراحی در دستگاه های پخش ماشین دارای روش های مختلفی است اما در مجموع بیشتر این دستگاه ها تا حدی مشابه هم هستند پس شما با آشنایی با طرز کار یکی از آنها می توانید به راحتی مناسب ترین دستگاه را برای اتومبیل خود برگزینید.

جی وی سی در چند سال اخیر به ارتقای تولید این دستگاه ها اقدام نموده و در حال حاضر توانسته سیستم های پخش کننده خودرو را با قدرت و رنگ های مختلف در اختیار تان بگذارد طراحی این پخش کننده KD-R461 که محصول جی وی سی است با قدرت ساپورت 4 بلندگو بوده که دارای طراحی منحصر بفرد است.

 این دستگاه با بدنه مستطیل شکل دارای طراحی جذاب بوده که رنگ مشکی دارد و دکمه هایی آراسته با رنگ قرمز را نیز با آن همراه کرده است که حاوی دو قسمت پنل و بدنه است که در مواقع لزوم این قسمت ها را می توانید از هم باز نموده و پنل را برای خودتان بردارید که فایده این کار برای آن است تا پنل اصلی دستگاه را از سرقت و یا ضربه دیدن حفاظت نمایید.

با کمی دقت در طراحی این دستگاه چند رنگ در ساخت صفحه و دکمه های آن را می بینید که  زیبایی آن به علت محتوای سفید بر روی صفحه نمایش بزرگ ال سی دی و دکمه هایی با پیش زمینه قرمز است.

دکمه ها و توابع کنترل بر روی بدنه اصلی دارای موقعیت مناسبی بوده که می توانید حتی در هنگام رانندگی نیز از آن استفاده نموده و تنظیمات آهنگ ها را با آنها انجام دهید. دارای ابعاد  182×53×158  میلی متر بوده و وزن ان نیز 1.2 کیلوگرم است.

صفحه نمایش این دستگاه دارای ویژگی های منحصر بفرد است که به عنوان مثال می توان به خصوصیاتی نظیر موارد زیر که از دیگر خصوصیات این دستگاه و صفحه نمایش آن است نام برد:

  • صفحه ال سی دی با تایپ و نمایش حروف فارسی
  • عملکرد نور کم خودکار و کنترل روشنایی
  • عملکرد نور کم خودکار در این صفحه نمایش که به طور خودکار نور صفحه را کم می کند تا در محیط های مختلف مانند شب و تاریکی نور زیاد آن چشم راننده را اذیت نکند.
  • کنترل روشنایی نیز برای شما شرایطی را مهیا می کند تا بتوانید مقدار نور و روشنایی را به صورت دستی تنظیم نمایید.
  1. پخش ماشین با قابلیت های چندگانه With the ability to play multiple machines

سیستم پخش اتومبیل جی وی سی پشتیبانی خود را از  4 عدد بلندگوی 50 وات انجام می دهد همچنین این دستگاه توانایی آن را دارد تا به ساب ووفر متصل شود تا حجم صدا را ارتقا و افزایش دهد. طراحی این دستگاه به همراه یک ریموت کنترل است تا شما تنظیمات آن را بتوانید از فاصله چند متری دستکاری نموده و به انتخاب اهنگ ها و آلبوم های خود برای پخش نمودن اقدام نمایید.

این ریموت کنترل دارای دکمه های متعددی است که با آن به جای نظاره مستقیم به دستگاه ضبط بتوانید در جاده و هنگام رانندگی تنها با فشار دادن یک دکمه دسترسی کاملی به این تنظیمات داشته باشید.

شما با این پخش ماشین جی وی سی می توانید از فرمت های مختلف نیز  مانند فرمت های MP3 WAV   WMA  استفاده نمایید. پس شما با انتقال انواع فایل های خود با این فرمت می توانید آنها را اجرا نمایید.

برخی از دستگاه های پخش دارای قابلیت خوانایی محتویات گوشی های اندروید نیستند ولی این قابلیت برای این پخش کننده خودرو توسط تولید و طراحی آنها به صورت مدرن قرار داده شده است.

مثلا شما می توانید به راحتی و با استفاده از یک کابل گوشی اندروید خود را به دستگاه پخش وصل نموده و به پخش نمودن محتوای گوشی یا تبلت خود با کیفیت صدایی بالاتر و از چند بلندگو اقدام نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =