نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رادیوفلش  jvc دارای دو جفت خروجی سیستم

نقد و بررسی کلی پخش کننده خودرو جی وی سی KD-X141M

تنها رادیو فلش های دارای دو جفت خروجی سیستم رادیو فلش های 130 و 141 جی وی سی هستند که به شما تنظیمات جداگانه ساب ووفر را ارائه می دهند. اگر شما به دنبال رادیو فلش ارزان قیمت هستید که خروجی های کامل داشته باشد 141 کاملترین است.

طول عمر بالا و کیفیت ساخت پنل خوب و همچنین قدرت خروجی مناسب در اکثر پخش های جی وی سی وجود دارد که جزو خصوصیات پخش های جی وی سی به شمار می روند.

مشخصات رادیو فلش خودرو جی وی سی KD-X141M

  • دارای گارانتی ۱۲ ماهه
  • دارای امکان پشتیبانی از انواع USB و ورودی AUX از جلوی پنل
  • به اکولایزر ۳ باندیمجهز است.
  • کنترل از راه دور دارد.
  • رادیو دیجیتالیدارد.
  • AUX جهت موبایل و تبلت دارد.
  • از طریق USB از گوشی های اندروید پشتیبانی می نماید.

جدول مشخصات پخش کننده خودرو جی وی سی KD-X141M

پورت  USB دارد
دیسک قابل پذیرش ندارد
بلوتوث ندارد
خروجی مستقیم ساب ووفر ندارد
پورت AUX دارد
پشتیبانی از دوربین خودرو ندارد
سیستم عامل سازگار اندروید
فرمت های قابل پخش AAC

FLAC

WAV Files Playback

MP3

سایز DIN 1DIN
قابلیت جدا شدن پنل بلی
خروجی صدا دو جفت خروجی rc ساپورت آمپلی فایر و ساب ووفر دارد
شرکت سازنده: JVC (جی وی سی)
حداکثر قدرت صدای خروجی 50W x 4
تعداد پورت USB یک عدد
سیستم عامل سازگار اندروید
 

سایر مشخصات

 

·   اکولایزر 3 باندی

·         13 اکولایزر از پیش تنظیم شده

·     کنترل از راه دور

·     رادیو

محل قرارگیری پورت USB جلو
صفحه نمایش لمسی ندارد
ابعاد 182*53*114 میلی متر
وزن 0.6 کیلوگرم

منظور از Free Lossless Audio Codec  چیست؟

یک فرمت صوتی متن باز است که برای کدک کردن فایل های صوتی در دنیای دیجیتال استفاده می شود.

امروزه این فرمت دارای طرفداران بسیار زیادی بوده است. فرمت mp3 برای کاهش حجم با حذف یکسری از جزییات فایل صوتی مرجع این عمل را انجام می دهد درنتیجه کیفیت فایل صوتی کم خواهد شد.

مهمترین برتری فرمت Flac  نسبت به فرمت mp3 عدم حذف داده ها از فایل صوتی مرجع (wave   AIFF  و …) بوده و  همچنین فشرده شدن صدا تقریبا در آن بدون افت کیفیت بوده که باعث شده تا نسبت به mp3 برتری داشته و حجم بیشتری از آن داشته باشد.

از دیگر مزایای این فرمت FLACK متن باز بودن آن است که به سرعت شناخته شده و اشکالات آن رفع می شود و همچنین به سطحی مناسب از پایداری رسیده و اینکه نرم افزارهای متعددی از آن پشتیبانی کرده و همچنین شرکت های چند رسانه ای قادرند تا دستگا های سخت افزاری خود را با این فرمت سازگار نمایند.

مهمترین برتری این فرمت نسبت به mp3 حذف نشدن جزییات فایل صوتی بوده که حذف نشده و در صورت نیاز می توانید آن را از حالت فشرده خارج و به فرمت صدای مرجع باز گردانید. دقیقا این عمل مانند فشره سازی zip  و rar  است که شما بارها آن را انجام داده اید.

این فرمت بسیار کاربردی و پر اهمیت برای شنوندگان حرفه ای موسیقی به حساب می آید چرا که هم می توانید نسخه پشتیبان از آلبوم های موسیقی ارجینال خود تهیه نمایید و هم  علاوه بر آن حجم فایل به دست آمده را کمتر کنید و کیفیت آن دست نخورده ماند و نیز فایل فشرده را در اکثر نرم افزار ها قابل پخش است.

منظور از اکولایزر 13 باندی چیست؟

اکولایزر با پهنای باند فرکانسی مرتبط است شما با داشتن فرکانس صوتی بین ۲۰ هرتز تا ۲۵ کیلو هرتز برای یک فایل موسیقی می توانید از باند اکولایزری استفاده نموده و دامنه فرکانس ها را بصورت دستی کم و زیاد نمایید.

فرکانس های پایین باس و فرکانس های میانی وکال (صدای خواننده) و فرکانس های بالایی حاوی تریبل و صداهای ریز هستند.

شما برای رسیدن به صدای دلخواه می توانید با کم و زیاد کردن دامنه هر کدام و با کم کردن حجم باس یا حجم تریبل و صداهای میانی به این مهم دست یابید.

اگر باند اکولایزر را کم باشد بطور مثال ۳ باند اکولایزر را کم کنید دیگر قادر نخواهید بود تا صدا را با جزئیات بالایی به دلخواه خود تنظیم نمایید که این تنظیمات شامل تریبل  وکال و باس هستند ولی در صورتی که شما باند اکولایزر بیشتر مثلا ۱۳ باند داشته باشید قادر خواهید بود تا دامنه فرکانس ها را در ۱۳ محدوده تنظیم نموده که این دسترسی بیشتر به تنظیمات صدای دلخواه شما را در پی خواهد داشت.

به عنوان مثال: شما در صورتی که محدوده ای از فرکانس بطور مثال ۵۰ کیلو هرتز را کم می نمایید تا به صدای دلخواه خود برسید در صورتی که پخش شما فقط از ۳ باند اکولایزر پشتیبانی نماید شما قادر نخواهید بود یک فرکانس خاص را تنظیم نمایید و دامنه کلی از فرکانس ها با هم بالا یا پایین می شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)
این را ببینید  بررسی کلی JVC KD-R461 Car Audio

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 15 =