نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ممکن است تعجب کنید؛ در عصر گوشی های هوشمند چرا حتی می خواهید یک پخش کننده MP3 را به ماشین jvc خود متصل کنید. اگر گوشی هوشمند دارید آیا استفاده از گوشی شما در عوض آسان تر نخواهد بود؟ خوب، چند دلیل وجود دارد که چرا با اتصال MP3 به استریو ماشین jvc به موسیقی گوش می دهید. در این مقاله راه اتصال MP3 به ماشین jvc قرار داد شده است.

داشتن یک دستگاه اختصاصی آسان تر برای راه اتصال MP3 به ماشین jvc

گوشی های هوشمند همانطور که هستند عالی هستند. آنها می توانند برای همه چیزهایی مانند ناوبری و البته پخش موسیقی در ماشین jvc شما استفاده شوند. اما داشتن یک دستگاه اختصاصی بهتر است. این یک کار را انجام می دهد و آن را به خوبی انجام می دهد. موسیقی شما با هیچ چیز دیگری آشفته نمی شود. این یک مزیت پاک است.

فضای زیاد در پخش کننده های MP3

راه اتصال MP3 به ماشین jvc مگر اینکه فقط از برنامه‌های پخش موسیقی برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. داشتن یک پخش کننده MP3 برای ذخیره همه آهنگ‌هایتان باعث صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی گوشی شما می‌شود.

علاوه بر این، اگر برای یک سفر جاده ای طولانی برنامه ریزی می کنید، جایی که اتصال تلفن همراه ممکن است بهترین نباشد، پخش موسیقی می تواند ناامید کننده باشد. در این مورد، داشتن تمام موسیقی مورد علاقه خود به طور مستقیم بر روی دستگاه شما بهترین گزینه است.

کاهش ایجاد اختلال

اگر مجبور باشید بارها و بارها این کار را انجام دهید، اتصال تلفن هوشمند و سپس جدا کردن آن هنگام پیاده شدن از ماشین jvc می تواند دشوار باشد. در حالی که اگر فقط یک پخش کننده MP3 به ماشین jvc خود متصل کنید، این کار بسیار ساده تر است.

این را ببینید  دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

شما نیاز دارید که کمتر دست و پا بزنید. به محض اینکه در ماشین jvc هستید، آماده گیر کردن هستید. ما در مورد شما نمی دانیم، اما این سطحی از راحتی است که در اینجا دوست داریم، به خصوص اگر اتصال بی سیم باشد.

نکات هنگام اتصال MP3 به استریو خودرو و راه اتصال MP3 به ماشین jvc

قبل از اینکه به اتصال پخش کننده MP3 خود ادامه دهید، چند نکته وجود دارد که باید بدانید. این به شما کمک می کند تا برای نیازهای خاص خود گزینه بهتری را انتخاب کنید.

اتصال بهتر با یک USB سیمی

راه های اتصال MP3 به ماشین jvc اتصال سیمی پایدارتر است و به شما اطمینان بیشتری می دهد. اگر یونیت سر نسبتاً مدرنی دارید، امروزه تقریباً برای همه اتومبیل‌ها اتصال از طریق USB آسان است.

کیفیت صدا نیز بهتر است و دردسر زیادی هم ندارد. با این حال، اتصالات USB جهانی ترین در بخش سازگاری نیستند. برای وسایل نقلیه قدیمی، ممکن است نیاز به خرید لوازم جانبی یا آداپتورهای اضافی داشته باشید.

عدم اتصال به AUX و راه اتصال MP3 به ماشین jvc

وقتی صحبت از سازگاری جهانی می شود، نمی توانید اتصالات AUX را شکست دهید. بسیاری از استریوهای ماشین jvc قدیمی و پخش کننده های MP3 حتی با پورت USB هم عرضه نمی شوند. اما تقریباً همه دارای پورت AUX خواهند بود.

اگر سیستم قدیمی‌تری دارید، پورت‌های AUX بهترین گزینه هستند. آنها قابل اعتماد هستند و آزمایش و آزمایش شده اند. اتصال آن آسان است و اگرچه صدا ممکن است به اندازه اتصال USB نباشد، اما هنوز قابل مقایسه است. فقط اطمینان حاصل کنید که کابل نر به نر 3.5 میلی متری را همانطور که قبلاً ذکر کردیم دریافت می کنید.

این را ببینید  تعمیر خرابی ضبط ماشین jvc هنگام خاموش شدن

Apple CarPlay/Android Auto/Bluetooth برای اتصال بی سیم

برای راه اتصال MP3 به ماشین jvc اگر نمی‌خواهید با سیم‌ها سروکار داشته باشید، رفتن به مسیر بلوتوث یکی از مطمئن‌ترین شرط‌های شماست. برخی از هد یونیت ها عملکردی مشابه اتصال USB با اتصال بلوتوث به شما می دهند. علاوه بر این، لازم نیست با یک آشفتگی سیمی نیز مقابله کنید.

این بسیار راحت است و فقط کار می کند (به جز زمانی که اینطور نیست). اما شما نمی توانید فیزیک ساده را شکست دهید و کیفیت صدا با اتصال USB سیمی همچنان بهتر است.

بسیاری از هد یونیت ها (و دستگاه های سازگار) را می توان با Apple CarPlay و Android Auto برای برخی عملکردهای جدی متصل کرد. با این حال، این ها به طور گسترده در دسترس نیستند، به خصوص در خودروهای قدیمی.

اما اگر این گزینه را دارید، برای مثال از اتصال iPod به ماشین jvc خود با Apple CarPlay پشیمان نخواهید شد. عملکردها بسیار بالاتر خواهند بود و رابط کاربری نیز جالب است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =