نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شما به تازگی تعمیر و نگهداری ماشین jvc خود را انجام داده اید یا باتری ماشین jvc خود را تعویض کرده اید. هنگام رانندگی در جاده، ضبط خود را روشن می‌کنید تا به اهنگ گوش دهید و متوجه می‌شوید که از سیستم قفل شده‌اید. خوشبختانه، زمانی که بتوانید به سال، ساخت، مدل و شماره VIN خاص خودرو خود دسترسی داشته باشید، این مشکل رایج ضبط خودرو به راحتی قابل حل است. بنابراین، اگر به این کدها دسترسی ندارید، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه ضبط ماشین jvc را بدون کد بازنشانی کنید. یا ممکن است تعجب کنید که چگونه ضبط ماشین jvc را پس از تعویض باتری بازنشانی کنید. اگر در این شرایط هستید، آرام باشید. به زودی، خواهید فهمید که چگونه بازنشانی ضبط ماشین jvc خود را با یا بدون کد باز کنید.

بازنشانی ضبط ماشین jvc

نحوه بازنشانی ضبط ماشین jvc بدون کد مرحله به مرحله

چند مرحله برای فعال کردن مجدد استریو ماشین jvc وجود دارد. تا پایان این مقاله را بخوانید. در طول راه، ترفندی را به شما نشان خواهم داد که استرس، زمان و پول شما را نجات می دهد.

مطالعه دفترچه راهنما برای بازنشانی ضبط ماشین jvc

مکان ایده آل برای پیدا کردن کد ضبطیی شما در دفترچه مالک ماشین jvc شما است. دفترچه مالک معمولاً در جعبه دستکش شما قرار دارد و شامل تعمیر و نگهداری عمومی خودرو، راهنمایی‌های خدمات و دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه عملکرد هر سیستم در ماشین jvc شما می‌شود. در دفترچه صاحب خود، نمایه ای را در پشت می بینید که به ترتیب حروف عددی چاپ شده است. فقط برای بخش های امنیتی، ضبط یا استریو برای بررسی اینکه آیا سازندگان این اطلاعات را در دفترچه مالک شما گنجانده اند یا خیر.

این را ببینید  راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC

اگر به دنبال تنظیم مجدد کد ضبط هر خودرویی هستید تا بازنشانی ضبط ماشین jvc را انجام دهید. این اولین گزینه ای است که می خواهید به دنبال آن بروید. کد استریو خودرو اغلب بر روی کارتن مقوایی یا پلاستیکی در دفترچه مالک چاپ می شود. صرف نظر از اینکه وسیله نقلیه را از چه کسی خریداری کرده اید، می خواهید “یادداشت ها” یا بخش پوشش داخلی را بررسی کنید. اگر خودرو را دست دوم خریداری کرده باشید، ممکن است مالک قبلی کد ریست استریو را یادداشت کند.

مراجعه به وب سایت سازنده

برای بازنشانی ضبط ماشین jvc اگر کد امنیتی استریو را در دفترچه یا جعبه دستکش مالک پیدا نکردید، قدم بعدی که می‌خواهید بردارید باید این باشد که وب‌سایت سازنده را برای کدهای ضبطیی آنلاین بررسی کنید. بسیاری از وب سایت های سازنده خودرو دارای یک پایگاه داده آنلاین هستند که به شما امکان می دهد کد امنیتی استریو را بازیابی کنید یا آن را در صندوق پستی خود با وارد کردن سال خودرو، مدل، شماره سریال و حتی شماره VIN خود دریافت کنید. اگر از یک ضبط ثانویه یا ارتقا یافته استفاده می کنید، این مرحله کاملاً بی فایده خواهد بود. در عوض می‌خواهید با سازندگان استریو خود تماس بگیرید.

مراجعه به نمایندگی محلی

برای بازنشانی ضبط ماشین jvc اگر نتوانستید کد امنیتی استریو را در مراحل 1 و 2 بالا پیدا کنید. کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که به نمایندگی محلی جایی که خودروی خود را خریداری کرده‌اید یا هر نمایندگی محلی سازنده خودرو خود مراجعه کنید. به عنوان مثال، اگر شما صاحب فورد اسکیپ هستید، با بخش خدمات یا بخش خدمات هر نمایندگی فورد در اطراف خود تماس بگیرید.

این را ببینید  نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc

در برخی موارد، می‌توانید کد امنیتی استریو را از نمایندگی‌های شریک، مانند تویوتا برای لکسوس، نیسان برای اینفینیتی، هوندا برای آکورا و غیره بازیابی کنید. برای اینکه نمایندگی کد ضبطیی را ارائه کند، باید ثابت کنید که مالک خودرو هستید. به عنوان مثال، شما باید ثبت نام خودروی خود را برای اهداف امنیتی ارائه دهید. همچنین می توانید یک کد ضبطیی با شماره VIN در نمایندگی های محلی دریافت کنید.

تماس با مرکز نصب ضبط ماشین jvc

فرض کنید هیچ یک از این راهنماها برای شما کار نمی کند. آخرین گزینه ای که می خواهید به آن بروید مراجعه به مرکز نصب ضبط ماشین jvc محلی است. بسته به نوع ضبطی شما، ممکن است بتوانند قفل ضبطی ماشین jvc شما را باز کنند.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یک کد ضبط ماشین jvc را به صورت رایگان باز کنید، مراحل اول و دوم این راهنما عملاً هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

راه های ساده برای دور زدن بازنشانی ضبط ماشین jvc به طور دقیق، این ترفند روی Acura ILX، Acura TLX، Acura RDX، Honda Pilot، Honda Civic و Honda Accord کار می کند. این خودروها باید مدل 2010 یا جدیدتر باشند.

  • برای دور زدن کدهای امنیتی ضبطیی در این خودروها، احتراق خود را در وضعیت روشن قرار دهید.
  • سیستم صوتی خود را روشن کنید و ببینید CODE را نشان می دهد یا خیر. اگر این کار را کرد، آن را خاموش کنید.
  • سپس، می‌خواهید دکمه پاور ضبط را فشار داده و نگه دارید.
  • شما باید آن را حدود 40-50 دقیقه نگه دارید. در این فاصله، سیستم صوتی ماشین jvc شما کد را دور زده و بالا می آید.
این را ببینید  علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc

راه دیگر برای بازنشانی ضبط ماشین jvc:

  • برای انجام این کار، باید احتراق خود را در وضعیت ON قرار دهید.
  • ضبط خود را روشن کنید و ببینید CODE یا LOC را نشان می دهد. اگر چنین شد، ضبط را خاموش کنید.
  • دکمه پاور صدا را همراه با دکمه SEEK حدود 50 تا 60 دقیقه فشار داده و نگه دارید. سپس بدون وارد کردن کد ضبطیی روشن می شود.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =