نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ایرادات قابل تعمیر پخش کننده خودروی  JVC

یکی از معمولی ترین امکانات پخش کننده  jvc  آن است که در طول سفر علاوه بر لذت بردن از مناظر می توانید به موسیقی مورد علاقه خود را نیز بشنوید همچنین در مواقعی که در ترافیک سنگین شهر گیر افتادید آخرین اخبار روز دنیا یا روز را شنیده و یا برنامه مورد علاقه خود را انتخاب نموده و این ترافیک و شلوغی را بهتر تحمل نمایید.

شما در هر صورت هر مشکل در پخش کننده ماشین داشته باشید از لذتهای نامبرده دور خواهید بود و این مساله شما را آزار خواهد داد.

معمولا در پخش کننده های خودرو جی وی سی مشکلات زیر می تواند اتفاق بیفتد که سعی نمودیم تا در ادامه مطلب بعضی از خرابی های رایج در ضبط jvc را بیشتر توضیح دهیم .

 مشکلات رایج پخش کننده JVC به قرار زیر می باشند:

  1. روشن نمودن پخش JVCبا پاور کامپیوتر  KD-R400
  2. ایراد مربوط به پخش جی وی سی KD-R400
  3. خطای پروتکت JVC
  4. پانل jvc 412از کار می افتتد.
  5. قطع cdوusb  جی وی سی 416
  6. ایراد در روشن نشدن JVC5606
  7. پروتکت زدن پخش جی وی سی مدل KD-R412
  8. پخش kd-g326 صدا ندارد
  9. کار نکردن دگمه های پنل kd-dv5506 jvc
  10. اسندبای ماندن KD-G646
  11. مشکل پخش jvc-kd411
  12. قطع برق jvc 501
  13. مشکل پخش جی وی سی KD-394
  14. شناسایی برق پخش R525
  15. عدم کار کردن فلش در BT1 جی وی سی
  16. نداشتن صدا در قسمت cd پخش kd-sv3305
  17. روشن نشدن پنل kd-g335
  18. ejict کردن cd در kd-sd636
  19. گیر کردن سی دی
  20. مشکل نمایش warning در پخش KD-R425
این را ببینید  سیستم عامل اندروید خودرو JVC 

البته خوشبختانه بعضی از این مشکلات رفع  شده اند.

چه زمانی باید ضبط jvc را تعمیر نماییم؟

جدا از مسئله کفیت قطعات بکار رفته در پخش کننده های خودرو در طول مدت استفاده نیز مشکلات و خرابی های متعددی برای آنها به وجود خواهد آمد که دارای دلایل متعددی هستند در هنگام به وجود آمدن ایراد برای ضبط jvc خود اصلا نباید نگرانی به خود راه دهید چون اغلب این ایرادها را می توانید تعمیر نمایید.

عمده ترین مشکلات قابل تعمیر ضبط jvc به قرار زیر می باشند:

  1. مشکلات رایج نرم افزاری

یکی از عمده ترین شکایات مراجعه کنندگان به مراکز مجاز تعمیر ضبط jvc را می توان خاموش شدن ناگهانی پخش کننده خودرو در حین کار یا عدم روشن شدن ضبط jvc  نام برد همچنین امکان دارد که ضبط خودرو در روشن شدن مشکلی نداشته باشد ولی صفحه نمایش آن خاموش شده یا با عدم عملکرد تاچ پخش کننده روبرو شده اید.

یک مشکل پر تکرار در کارکرد سیستم عامل ضبط jvc است که علاوه بر اختلال آن پورت ها خروجی USB نیز با اختلال مواجه می شوند و شما قادر نخواهید بود تا موبایل خود را به پخش کننده متصل نمایید.

  1. مشکلات رایج سخت افزاری

آمپلی‌فایر یک دستگاه الکترونیکی است که سیگنال‌ های صوتی را تقویت و کنترل نموده و با استفاده از یک گیرنده‌  AM-FM داخلی و یک دستگاه CD پلیر خارجی و همچنین پخش کننده‌ نوار صوتی و یا سایر دستگاه‌های خانگی این عمل را انجام می دهد که بعد از آن این سیگنا‌ل‌ های تقویت شده‌ خروجی به بلندگوهای صوتی تغذیه خواهند شد.

این را ببینید 

ایجاد اشکال در آمپلی‌فایر به عوامل زیادی بستگی دارد که رایج ‌ترین عامل آن را می توان خطای اپراتور نام برد مثلا  امکان دارد که همه چیز روشن باشد ولی شما هیج صدایی نشنوید و علت آن متصل نبودن سیم ‌های بلندگو بوده یا اینکه دگمه‌ بلندگو  را انتخاب نکرده اید.

نمایندگی های مجاز تعمیر پخش کننده خودرو  jvc

توصیه ما این است در صورتی که در صورتی که هر یک از مشکلات بالا برایتان پیش آمد تعمیر آن را باید به متخصصین حرفه ای تعمیر پخش کننده جی وی سی سپرده چون معمولا برای تعمیر آن قطعات اصلی و اورجینال را استفاده می نمایند که مزیت بزرگی نسبت به سایر تعمیر گاه ها است.

علت ERROR دادن پخش کننده خودرو در حالت وصل فلش مموری از چیست؟

  1. در صورت ویروسی بودن فلش شما می تواند اطلاعات شما شورتکات شود و پخش کننده هم فایل های شما را نمی تواند مشاهده نماید (توصیه می کنیم تا قبل از هر کاری از اطلاعات خود یک نسخه کپی بردارید.)

حل این مشکل: روی کامپیوتری که آنتی ویروس آن آپدیت شده فلش مموری را متصل نموده و فلش را اسکن نمایید تا از ویروسی نبودن آن اطمینان حاصل نمایید.

  1. اکثر سیستم های صوتی فقط به شناسایی حافظه هایی با فرمت fat اقدام می نمایند و فرمت های دیگر را نمی شناسند تا بخوانند.

حل این مشکل: ابتدا در جایی مناسب اطلاعات خود را کپی نموده و بعد گزینه  Formatرا با راست کلیک بر روی درایور مربوط به حافظه فلش مورد نظر یافته و آن را انتخاب نموده بعد پنجره باز می شود که در منوی File System گزینه FAT32 را تایید نمایید.

این را ببینید  ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V850BT

با این کار بعد از چند دقیقه البته با توجه به ظرفیت حافظه خواهید دید که فلش شما فرمت شده است. در نهایت دوباره اطلاعات را روی حافظه فلش کپی نمایید. حالا پخش کننده های متنوع می توانند دستگاه شما را شناسایی نمایند.

  1. احتمال آخر خرابی درگاه USB بوده که باید فلش دیگری روی همان پخش کننده خودرو انتخاب نمایید.
2.7/5 (3 نقد و بررسی)

2 دیدگاه دربارهٔ «مشکلات پخش کننده خودروی JVC»

  1. ح میدرضا عسگری

    سلام پخش k424 سیم های بلندگو اب دیده شده و باعث بروز مشکل وو پیغام ارور شده یگی از تعمیرکاران اظهار داشت یک آی سی باید تعویض گردد ایا خودم میتونم اقدام به تعویض کنم کدام آی سی لطفا راهنمایی

  2. سلام بنده ضبط jvcمدل kd r461رو دارم متاسفانه در هنگام روشن بودن دچار پرش در زمان استفاده از رادیو و پرش در تراکهای آهنگ هستم ، ممنون میشم راهنماییم کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =