نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

احتمالاً به اشتباه با این مقاله برخورد نکرده‌اید، اما اگر به این موضوع برخورد کردید، راحت باشید زیرا ما به شما می‌گوییم چگونه یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات سیستم پخش خودرو را حل کنید. اگر به دنبال پاسخ به سوالاتی مانند “چرا ضبط ماشین jvc من مرتباً تنظیم مجدد می شود؟” سپس شما پاسخ خود را در اینجا پیدا خواهید کرد. در اکثر خودروها ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc امری عادی است که وقتی ماشین jvc را خاموش کردید، رادیوها ریست می شوند.

بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc

رفع ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc

ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc پس از خاموش کردن موتور، کل سیستم اطلاعات سرگرمی وسایل نقلیه می تواند بازنشانی شود. مواردی را دیده ایم که سیستم های ضبط به طور کامل خاموش شده اند. اما بیایید آن را برای یک روز دیگر بگذاریم.

درست است، ما فعلاً به مشکل بازنشانی پایبند هستیم. بنابراین، بیایید توضیح دهیم. ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا وسیله نقلیه شما ممکن است اینگونه رفتار کند.

باتری‌ها در همه خودروها عملکردهای داخلی را حتی زمانی که موتور خاموش می‌شود، حفظ می‌کنند. بنابراین نمی توانید تعجب کنید که چرا ضبط ماشین jvc شما مکررا روشن و خاموش می شود.

این مسئله با تکرارهای کافی می تواند بسیار آزاردهنده شود، به خصوص زمانی که برای مدت کوتاهی عقب کشیده اید و موتور را دوباره راه اندازی کرده اید. اگر موسیقی ضبطی شما ناگهان در میانه راه خاموش شد، مطمئناً وارد حالت خشم جاده خواهید شد.

بنابراین ممکن است تعجب کنید که چرا رادیو ماشین jvc با خاموش شدن ماشین jvc ریست می شود. زمان برای روشنگری است. شایع‌ترین دلایل بازنشانی از این نوع شامل باتری، سیم‌کشی معیوب، مشکلات احتراق و مشکلات فیوز است. پس بیایید پیش برویم و به هر یک از آنها بپردازیم.

  1. مشکلات باتری

اولین و مهمترین چیزی که هنگام وقوع ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc باید به ذهن شما برسد باتری وسیله نقلیه شما است. همانطور که قبلاً گفتیم، ساعت‌های خودرو به نیروی باتری متکی هستند و حتی بدون موتور روشن، زمان را درست نگه می‌دارند. قطع جزئی اتصال باعث می‌شود ساعت، رادیو و ضبط در زمانی که شما نمی‌خواهید تنظیم مجدد شوند.

این را ببینید  راه حل فوری خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc

اگر مشکل واقعاً مربوط به باتری است، می توانید خودتان آن را برطرف کنید. ابتدا ترمینال ها را بررسی کنید. اگر از طرفداران آفرود هستید، این احتمال وجود دارد که با وسیله نقلیه مورد علاقه خود چند بار پر از دست انداز را پشت سر گذاشته باشید.

اجزای باتری به راحتی ممکن است در طول زمان شل شده باشند. اگر هیچ مشکلی با باتری مشاهده نکردید، بررسی کنید که آیا باتری آن پر است یا خیر.

در اکثر کشورهایی که بارش برف سنگین است، باتری‌ها خاموش می‌شوند و برای بازگرداندن آن‌ها به مسیر خود، باید آنها را به سرعت روشن کنید. بنابراین، این نیز ممکن است یک مسئله باشد.

  1. مشکلات فیوز

فیوزها ریشه تمام قدرتی هستند که وسیله نقلیه شما دریافت می کند. حتی رادیوها و ضبط هم از طریق فیوزها برق می گیرند. و کاملا معمول است که یک فیوز بدون اینکه شما بدانید منفجر می شود.

فیوز معیوب ممکن است در هر زمانی برق را قطع کند و باعث خاموش شدن ساعت ماشین jvc شما شود. اگر هنوز در مورد نحوه کارکرد آن سردرگم هستید، فیوزها جریان ثابتی از قدرت را به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو حفظ می کنند.

بنابراین، اگر برخی از آنها قطع شوند، می توانید انتظار داشته باشید که ساعت و ضبط دوباره تنظیم شوند. فیوزها را به دقت بررسی کنید تا مشکل ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc را برطرف نمایید.

  1. بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc و احتراق

ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc یکی دیگر از منابع قطع برق می تواند احتراق وسیله نقلیه شما باشد. سوئیچ های احتراق ممکن است گاهی کثیف شوند و باعث قطع شدن تماس آنها شود. این می تواند قدرت ثابتی را ارائه نکند.

این را ببینید  علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc

جرقه زنی معیوب ممکن است باعث اختلال یا وقفه در جریان الکتریکی در سراسر سیستم ضبط شود. بنابراین اگر جریان برق با مشکل مواجه شود، رادیو می‌تواند مجبور به تنظیم مجدد شود و دوباره شروع به کار کند.

  1. مشکلات سیم کشی

آخرین اما نه کم اهمیت، سیم کشی معیوب می باشد! یکی از مشکلات آزاردهنده است زیرا تعیین نقطه دقیق برایی رفع ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc مشکل دشوار است.

یک شکاف کوچک سیم کشی ممکن است باعث قطع مکرر ساعت شود. بنابراین اگر می‌پرسید که چرا ساعت ماشین jvc شما هنگام استارت زدن دوباره تنظیم می‌شود، ممکن است دلیل مشکل شما همین باشد.

با این حال، مشکل اصلی این است که ارزش DIY زیادی ندارد، به این معنی که احتمالاً باید با یک مکانیک تماس بگیرید تا موارد را برای شما بررسی کند. اگر تخصص لازم را دارید، می توانید سعی کنید دستان خود را کثیف کنید.

خرابی صفحه نمایش ضبط jvc

سایر مسائل مرتبط به بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc

اگر اخیراً می‌بینید که ماشین jvc شما رفتار نامناسبی دارد و ساعت همچنان به تنظیم مجدد می‌پردازد، ممکن است با این مشکلات نیز مواجه شوید.

خرابی یونیت سر

گاهی اوقات، به دلیل مشکلات الکتریکی، ممکن است یونیت اصلی سیستم اطلاعات سرگرمی دچار مشکل شود. حتی اگر در سیم کشی کار درستی انجام ندهید، یونیت سر ممکن است عجیب عمل کند.

ساعت مدام در حال تغییر است

موضوع دیگری که مردم با آن آشنا هستند تغییر مداوم زمان بندی ساعت در خودروهایشان است. ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید و احتمالاً ساعت را درست کرده اید اما بعد از مدتی دچار خرابی می شود. و این یکی از علت ها ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc می باشد.

این را ببینید  راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC

ممکن است وارد اینترنت شده باشید و عبارت “چرا ساعت من مدام تغییر می کند؟” را تایپ کرده باشید. خب، احتمالاً این چیزی است که شما را به اینجا رسانده است. سیم کشی معیوب همچنین می تواند باعث شود ساعت خودرو به طور خودکار زمان را تغییر دهد.

اما زمان به طور تصادفی تغییر می کند، و شما باید آن را بارها و بارها تعمیر کنید. با گذشت زمان، این به شدت آزار دهنده می شود. بنابراین راه حل های مورد بحث را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها به نفع شما کار می کنند یا خیر.

3/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =