نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پنج دلیل وجود دارد که سیستم استریو ماشین jvc ریست می‌شود، که هر کدام به دلیل یک چیز، از دست دادن قدرت سیستم استریو ایجاد می‌شود. مشکلات خودرو با باتری ساخته نمی شوند تا اتلاف برق را جبران کنند، زیرا خودرو همیشه باید مقداری جریان داشته باشد. در اینجا دلایل احتمالی کاهش برق سیستم استریو آورده شده است، و دانستن اینکه چگونه راه های رفع علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن را بشناسید، شما را از ساعت ها درگیری با این مشکل نجات می دهد:

روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی

مشکلات باتری و علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن

رایج‌ترین و آسان‌ترین مشکلی که باعث علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن می‌شود، مشکلات باتری است – باتری‌های خراب و قدیمی یا باتری‌هایی که به سادگی خالی می‌شوند. پیدا کردن ایرادات باتری همیشه آسان است، زیرا بقیه خودرو یا روشن نمی شود یا مشکل زیادی در راه اندازی وجود دارد.

روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی و گرمای بیش از حد

مشکلی که می‌تواند حتی برای باتجربه‌ترین دارندگان خودرو نیز رخ دهد، گرم شدن بیش از حد یونیت سر است که اغلب در هنگام نصب سیستم‌های استریو سفارشی اتفاق می‌افتد. دو دلیل برای این وجود دارد، ولتاژ بیش از حد سیستم یا خنک نشدن کافی.

نصب هارنس نصب شده معمولاً ساده نیست و اگر مراقب نباشید، انرژی زیادی به استریو می دهید. در موارد دیگر، استریوی پیچیده‌تری که نصب می‌کنید، برای فضایی که اکنون اشغال می‌کند، گرمای زیادی ایجاد می‌کند.

خرابی فیوز و بررسی آن

خرابی فیوز سیستم‌های استریو معمولاً باعث می‌شود که استریو اصلاً راه‌اندازی نشود، حتی زمانی که کلید را صرفاً برای گوش دادن به موسیقی می‌چرخانید. فیوز اولین چیزی است که اکثر افراد وقتی استریوی آنها شروع به عملکرد عجیب می کند بررسی می کنند. فیوزها اولین خط دفاعی هستند وقتی که اتصال کوتاه ایجاد می شود، یا یک موج از برق ماشین jvc عبور می کند. پس برای رفع علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن باید فیوز را بررسی نمایید.

این را ببینید  علت ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc

خرابی در سیم حافظه

ساده ترین چیزی که هنگام نصب یا تعمیر یک سیستم استریو ماشین jvc نادیده گرفته می شود سیم حافظه است. معمولاً یک سیم کوچک زرد رنگ بخشی از دسته سیم است. این سیم جریان برق ثابتی به آن دارد. وقتی وصل نیست یا خراب است، سیستم استریو هر بار که برق قطع می‌شود، ریست می‌شود. پس برای رفع علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن باید سیم حافظه را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی واحد اصلی

تاسف بارترین روشی که علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن می باشد زمانی است که یونیت اصلی معیوب شده است، معمولاً به دلیل افزایش ناگهانی، آسیب مایعات یا فقط کهنه.

وقتی همه چیز در ماشین jvc به درستی کار می‌کند، سیم‌ها درست هستند و فیوز کاملا نو است، این معمولاً نشان می‌دهد که مشکلی در هد یونیت پیش آمده است. تعویض آن در خودروهای مدرن می‌تواند به ساعت‌ها کار نیاز داشته باشد و تنها در صورتی باید انجام شود که اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. خوشبختانه، اکثر سیستم های استریویی که به این شکل خراب می شوند را می توان تنها با چند پیچ ​​تعویض کرد.

جلوگیری از خرابی روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی

وقتی مطمئن نیستید مشکل چیست و به دنبال راه حلی برای تنظیم مجدد ضبط ماشین jvc خود هستید، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید. اینها راه حل های ساده ای هستند که از ارزان بودن تا صرف هزینه بیشتر نسبت به تعمیر و نگهداری سالانه برای تعمیر خودرو متغیر است.

این را ببینید  راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc

رفع گرمای بیش از حد از طریق برق

تنها در صورتی که یک سیستم استریوی سفارشی نصب شده باشد، مشکلی رایج است. گرمای بیش از حد به دلیل دریافت انرژی بیش از حد هد یونیت، معمولاً توسط سیمی است که اشتباه نصب شده است. به سادگی پیدا کردن این سیم و وصل کردن سیم صحیح مشکل را حل می کند.

خرابی های ضبط jvc و بازنشانی

تهویه واحد

برای علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن؛ بسیاری از مردم نمی دانند که همه وسایل الکترونیکی نوعی گرما ایجاد می کنند، حتی سیستم استریو در ماشین jvc شما. اگر یک واحد جدید و کمی بزرگتر در وسیله نقلیه خود نصب کنید، ممکن است حتی دریچه های نصب شده روی استریو جدید را مسدود کنید. بررسی نحوه ایجاد جریان هوا برای استریو از طریق سوراخ‌های دریچه یا فن‌ها، سیستم استریویی ایجاد می‌کند که بسیار مطمئن‌تر کار می‌کند.

بررسی فیوزها و روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی

فیوزها به ندرت بیش از چند دلار قیمت دارند و می توان آنها را در بسته بندی هایی با چندین اندازه برای استفاده خریداری کرد. به سادگی بررسی فیوز مربوطه به شما نشان می دهد که آیا سوخته است یا خیر. این اصلاح معمولا کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

بررسی سیم کشی

معمولاً مقرون به صرفه ترین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا دسته سیم به درستی وصل شده است یا خیر. انجام این کار فقط چند دقیقه طول می کشد و ممکن است نشان دهد که چرا چندین قسمت دیگر از ماشین jvc شما مطابق انتظار کار نمی کنند. معمولاً وقتی این کار انجام می شود، مشکل از شل شدن سیم حافظه است و با وصل مجدد این سیم، مشکل ریست هد یونیت برطرف می شود. به راحتی بعد از بررسی می توانید علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن را برطرف نمایید.

این را ببینید  دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

باتری جدید

فرآیند کمی پیچیده‌تر از آنچه که بسیاری فکر می‌کنند، تعویض باتری خودروی شماست، و زمانی که شروع به تجربه هر گونه مشکل الکتریکی می‌کنید، این باید همیشه در لیست کارهایی باشد که انجام خواهید داد. باتری های جدید اغلب ساده ترین راه برای حل تقریباً تمام مشکلات خودروی شما در بخش برق هستند. تعداد کمی از مردم متوجه می شوند که باید هر چند سال یک بار باتری های جدیدی را در اتومبیل خود قرار دهند.

جایگزینی

وقتی فیوزها کار نمی‌کنند، سیم‌کشی جامد است، و حتی باتری جدید نمی‌تواند از تنظیم مجدد ضبط جلوگیری کند، این می‌تواند تنها یک معنی داشته باشد. هد یونیت یا به دلیل خرابی کامل یا به دلیل اینکه قطعات داخلی کمی شکسته است، باید تعویض شود. در حالی که می‌توانید هد یونیت را باز کنید تا مشخص کنید کدام قسمت دقیقاً شکسته است، معمولاً خازن، تعویض قطعات روی این تخته‌های کوچک تقریباً غیرممکن است.

بعد از انجام مراحل فوق امیدواریم علت روشن کردن ضبط و بازنشانی آن را برطرف کرده باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 8 =