نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر می خواهید صفحه نمایش ضبط jvc را برای مدت طولانی در وضعیت خوبی نگه دارید، باید از آن مراقبت کنید و مرتباً آن را تمیز کنید. اکثر صفحه نمایش های ضبط jvc از TFT LCD (نمایشگر کریستال مایع ترانزیستور فیلم نازک) ساخته شده اند که ترکیبی مشابه با صفحه نمایش کامپیوتر لپ تاپ است، بنابراین تمیز کردن آنها دشوار نیست. با این حال، ترفندهایی وجود دارد که اگر نمی خواهید اغلب صفحه نمایش را تعویض کنید، بهتر است از آنها پیروی کنید. در زیر چند راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc شما آورده شده است:

تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc

چند راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc

تمیزی نمایشگر می تواند در تجربه ی دیداری شما نقش ویژه ای داشته باشد. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خاموش کردن رادیو یا سیستم اطلاعات سرگرمی ضبط jvc

راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc، شما نمی خواهید با هیچ پیکسلی در حالی که هنوز در حال نور هستند تداخل ایجاد کنید. خاموش کردن صفحه همچنین به شما امکان می دهد کثیفی، گرد و غبار و کثیفی را بهتر ببینید زیرا با سطح تیره کار می کنید.

استفاده از پارچه میکروفیبر

برای راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc شما به یک پارچه نیاز دارید. این پارچه های نرم و خشک همان پارچه هایی هستند که برای تمیز کردن گوشی هوشمند، عینک یا تبلت خود استفاده می کنید. آنها برای نمایشگرهای LCD در ضبط jvc مناسب هستند زیرا ساینده نیستند. علاوه بر این، یک پارچه میکروفیبر با کیفیت بالا در هنگام خشک شدن برای تمیز کردن بیشتر کثیفی ها و گرد و غبار صفحه نمایش کارآمد خواهد بود.

این را ببینید  تعمیر خرابی ضبط ماشین jvc هنگام خاموش شدن

اسپری آب روی پارچه میکروفایبر

همچنین می توانید از آب مقطر یا مخلوط سرکه و آب استفاده کنید. بهترین راه حل این است که 1 قسمت سرکه را با دو قسمت آب مخلوط کنید. این به حذف هر گونه علامتی مانند اثر انگشت کمک می کند.

پاک کردن صفحه نمایش با میکروفایبر

با استفاده از یک حرکت دایره ای به آرامی صفحه را با پارچه میکروفیبر از بالا به پایین پاک کنید. سعی کنید خیلی محکم فشار ندهید زیرا ممکن است به صفحه LCD شما آسیب برساند. در عوض، از پارچه میکروفیبر برای پاک کردن روغن های لکه دار باقی مانده استفاده کنید.

لازم نیست اغلب از آن استفاده کنید، اما اگر صفحه نمایش شما فوق العاده چرب است یا اگر پاشیده شدن سودا یا رسوبات دیگری روی صفحه ایجاد شده است، کمی سرکه سفید خانگی مقطر را در آب خود مخلوط کنید اما بیش از نصف سرکه به آن اضافه نکنید. آب.

اسیدیته سرکه می تواند چربی، قندها و پروتئین هر چیزی را که برای تمیز کردن نیاز دارید تجزیه کند و پاک کردن آن را آسان کند. راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc را به راحتی انجام دهید.

نباید های مهم هنگام تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc

اگرچه تمیز کردن نمایشگر ضبط jvc یک کار ساده به نظر می رسد، اما از چند چیز باید اجتناب کنید:

شماره 1. با فشار زیاد پاک نکنید با این کار خراش هایی روی صفحه باقی می ماند

شماره 2. از چیزی جز میکروفایبر استفاده نکنید. میکروفیبر روغن و گرد و غبار ناخواسته را جذب و حذف می کند، در حالی که سایر محصولات آنها را در اطراف پخش می کنند.

این را ببینید  نحوه اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux

شماره 3. صفحه نمایش لمسی را با دستمال های صورت یا حوله های کاغذی پاک نکنید، زیرا ممکن است سطح را خراش دهند.

حتی حوله هایی که ظاهر نرمی دارند می توانند به سطح ظریف صفحه نمایش آسیب بزنند.

همچنین از پارچه های نخی قدیمی استفاده نکنید زیرا ممکن است صفحه نمایش شما را خراش دهند. این مواد بسیار ساینده هستند و هیچ کدام در از بین بردن کثیفی از سطح صفحه نمایش خوب نیستند. اگر از یکی از این موارد استفاده کنید، مانیتور شما همچنان کثیف خواهد بود و خطر خراشیدگی یا باقی ماندن ذرات پرز را دارید.

شماره 4. صفحه نمایش خود را مستقیما اسپری نکنید. در عوض باید روی پارچه اسپری کنید.

شماره 5. بیش از حد فشار نیاورید و سعی نکنید با ناخن خود مواد چسبیده را جدا کنید زیرا ممکن است به صفحه لمسی آسیب وارد کنید.

شماره 6. از وارد شدن رطوبت به هر درگاه روی داشبورد ضبط jvc خودداری کنید و اجازه ندهید که هیچ پاک کننده یا آب برای مدت طولانی روی صفحه رادیو یا صفحه ناوبری ماهواره ای بماند.

شماره 7. برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc از مواد الکلی استفاده نکنید. استفاده از پاک کننده های الکلی به پوشش محافظ اکثر صفحه نمایش ضبط jvc آسیب می رساند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =