نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بسته به مدل ماشین jvc شما، تنظیم استریو ماشین jvc و نحوه سیم کشی آن، ضبط می تواند به چند روش خاموش شود. با این حال، یک ضبط استاندارد خودرو OEM برای خاموش شدن، به ویژه زمانی که معیارهای خاصی درگیر باشد، دارای دکمه ای است که روی آن طراحی خواهد شد. تعمیر خرابی ضبط jvc هنگام خاموش شدن در این مقاله قرار گرفته است.

خرابی ضبط jvc هنگام خاموش شدن

تعمیر خرابی ضبط jvc هنگام خاموش شدن به صورت دستی

وقتی ضبط را به صورت دستی خاموش کنید خاموش می شود. این بدان معناست که شما از نظر فیزیکی باید دکمه روشن/خاموش را فشار دهید یا از کنترل از راه دور استفاده کنید (اگر ضبط همراه با آن باشد).

روشن شدن ضبط ماشین jvc و تعمیر خرابی ضبط jvc هنگام خاموش شدن

ضبط خودروی شما باید هنگام استارت زدن خودرو خاموش شود، نه زمانی که کلیدها در مرحله اول احتراق هستند و هیچ عبوری از وسایل الکترونیکی خودرو وجود ندارد.

بسیاری از خودروهایی که سال‌ها پیش ساخته شده‌اند آنقدر قدرتمند نبودند و باتری‌های قدیمی در حمل بار موتور استارت با مشکل مواجه بودند. زمانی که طراحان خودرو متوجه این موضوع شدند، یک بای پس را در چرخه احتراق اجرا کردند.

هنگامی که کلید چرخانده می شود، مدار احتراق بسته می شود و با دور زدن تمام مدارهای موجود در وسیله نقلیه شما (ضبط، برف پاک کن، فن ها، و غیره) نیرو را به موتور استارت می فرستد.

هنگامی که ضبط همچنان با احتراق روی “روشن” تنظیم شده است، اما در وضعیت “شروع” خاموش می شود، متوجه این موضوع خواهید شد.

این را ببینید  مشکلات نمایشگر ضبط jvc همراه با تعمیر

خاموشی ضبط jvc هنگام خاموشی ماشین

وقتی ماشین jvc خود را خاموش می کنید و کلیدها را از اشتعال خارج می کنید، مدار بسته الکترونیکی ماشین jvc شما را می شکند. از این رو، تمام وسایل الکترونیکی خودروی شما (ضبط، برف پاک کن، فن ها و غیره) خاموش می شوند.

با این حال، با خودروهای مدرن امروزی، مدارهای برخی از سازندگان خودرو متفاوت ساخته شده اند. برخی از ضبطها حدود ده دقیقه یا تا زمانی که دری باز شود، برق را دریافت می کنند و تنها پس از آن خاموش می شوند.

این را در نظر داشته باشید اگر در حال رانندگی با یک ماشین jvc جدید هستید و می‌پرسید چرا وقتی ماشین jvc را متوقف می‌کنید و کلیدها را خارج می‌کنید، خاموش نمی‌شود.

خاموش روشن ماندن ضبط ماشین jvc با احتراق

دلایل کاملاً واضح است و به علت خاموش شدن ضبط هنگام روشن شدن ماشین jvc مربوط می شود. علاوه بر این، برخی از متعصبان خودرو و علاقه مندان به صدای خودرو ممکن است انتخاب کنند که ضبط خود را متفاوت از تنظیمات استاندارد سیم کشی کنند.

ساختار مدار الکترونیکی ضبط ماشین jvc

همانطور که قبلاً گفتیم، یک ماشین jvc برای دور زدن مدار الکترونیکی زمانی که احتراق در وضعیت “روشن” است، سیم کشی شده است. وقتی کلیدها در ماشین jvc هستند و در موقعیت خاموش هستند، کلید چرخان همچنان مدار الکترونیک را می‌بندد و ضبط ماشین jvc را قادر می‌سازد روشن شود.

این تنظیم در همه خودروها استاندارد است، زیرا طراحی قبلی اجرا شده بود، زمانی که سازندگان متوجه شدند که روشن کردن موتور با بار اضافی به موتور استارت در حالی که وسایل الکترونیکی خودرو نیز روشن هستند دشوار است.

این را ببینید  بررسی علت خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

مفاهیم سیم کشی زنده سوئیچ (سیم قرمز) و حافظه (سیم زرد)

همانطور که بحث کردیم، سیم زرد ضبطی ماشین jvc شما ثابت است و همیشه برق را می کشد و به عنوان سیم حافظه عمل می کند. این به این دلیل است که ضبط شما همیشه می‌تواند تاریخ، زمان، ایستگاه‌های پیش‌تنظیم ضبطیی، ایستگاه‌های پیش‌تنظیمی EQ و تنظیمات ذخیره‌شده را حتی زمانی که ماشین jvc خود را برای مدت طولانی خاموش یا خاموش می‌کنید، داشته باشد.

سپس سیم قرمز رنگی را دارید که به عنوان یک ماشه برای روشن کردن ضبط ماشین jvc در زمانی که کلیدها در حالت احتراق هستند، عمل می کند.

برخی از علاقه مندان به صدای خودرو ترجیح می دهند سیم سوئیچ (قرمز) و سیم حافظه (زرد) را به طور دائم فعال کنند. این اجازه می دهد ضبط روشن باشد و به طور مداوم پخش شود، حتی زمانی که کلیدها خارج از اشتعال هستند.

پس از آن باید ضبط را از طریق دکمه روشن/خاموش یا کنترل از راه دور خاموش کنید، اگر ضبط یکی داشت. به خاطر داشته باشید که اگر ضبط را خاموش نکنید، باتری آن خالی می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =