نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً می خواهید تغییر جدیدی در وسیله نقلیه خود ایجاد کنید. رادیو ماشین JVC یک راه آسان برای ایجاد یک تغییر جدید در ضبط شما است. اگر در حال حاضر یک رادیو JVC در ماشین خود دارید، برای درک بهتر آن به خواندن ادامه دهید. این مقاله به شما یک فرآیند گام به گام برای تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC و مشکلاتی را که ممکن است با آن مواجه شوید نشان می دهد.

تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC

 

علت اعمال تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC را اعمال کنید. هنگام تنظیم رادیو ممکن است زبان را اشتباه وارد کنید یا فراموش کنید که چگونه آن را تغییر دهید. اگر خود را در این مشکل یافتید، همیشه می توانید بروید و به کتاب دستورالعمل ضبط نگاه کنید.

افراد کمی برای خواندن کتابچه راهنما وقت نمی گذارند زیرا خواندن یا درک آن سخت است. بیشتر آنها تمایل دارند که به صورت آنلاین نگاه کنند یا از یک دوست کمک بخواهند. در این مقاله نحوه تنظیم مجدد ضبط را به شما نشان خواهیم داد. کل فرآیند بیش از 5 دقیقه طول نخواهد کشید. در زیر دو روش مختلف برای رسیدن به یک هدف برای تنظیم مجدد رادیو وجود دارد.

آموزش تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC

مهم ترین عامل در هنگام تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC، نگاه کردن به دفترچه راهنمای ضبط است. درک کامل کل رادیو مهم است. مدل های خاصی وجود دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که مدل صحیح را پیدا کرده اید.

این را ببینید  تکنیک اسان ریست کردن ضبط ماشین Jvc

هر مدل ممکن است راه حل متفاوتی یا روش متفاوتی برای تنظیم مجدد رادیو داشته باشد. در زیر تعدادی از رایج ترین رادیوهای JVC آورده شده است:

  • JVC kd-sr72
  • JVC ks-r930bts
  • JVC kw-r920bts
  • JVC kd sr82bt
  • JVC kd sr61

به خاطر داشته باشید که همه این رادیوها در نوع خود متفاوت هستند. ممکن است مشابه مدل های دیگر وجود داشته باشد، اما کتابچه راهنمای خود را بر اساس مدل خاص خود به دقت بخوانید. هر خودرو دارای رادیویی با اندازه متفاوت است که متناسب با جایی که رادیو کارخانه قبلاً در خودرو قرار داشت، می باشد.

اگر می‌خواهید بزرگ‌تر یا کوچک‌تر شوید، ممکن است نیاز به خرید یک کیت مخصوص داشته باشید تا دهانه رادیوی قدیمی را تغییر دهید.

مراحل ایجاد تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC

تنظیمات کارخانه ضبط ماشین به 3 روش قابل انجام است که در این قسمت به آن می پردازیم.

روش 1  استفاده از دکمه ها

این ساده ترین و مهم ترین روش برای تنظیم مجدد رادیو ماشین شما است. تنها چیزی که نیاز دارید دکمه روشن و انتخاب را با هم فشار دهید. هر دو را به مدت 6 ثانیه فشار دهید. هنگامی که این دکمه ها در کنار هم قرار می گیرند، تراشه داخل رادیو در حال پاک کردن تنظیمات است.

مراقب باشید که دکمه ها را زیاد فشار ندهید و نگه ندارید زیرا ممکن است فرصتی برای آسیب رساندن به مکانیزم داخلی داشته باشید. شما نمی خواهید به دکمه ها آسیب بزنید.

روش 2  بررسی تزئینات برای تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC

برای تنظیمات کارخانه ضبط ماشین JVC اگر نیاز به تنظیم مجدد رادیو دارید و نمی خواهید از هیچ دکمه ای استفاده کنید، کمی کار بیشتری خواهید داشت. سخت نیست و قطعا ارزشش را دارد که ادامه مطلب را بخوانید.

این را ببینید  نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc

مرحله 1

شما باید درب ماشین را باز کنید و تمام تزئینات اطراف رادیو را بردارید. در این مرحله مراقب باشید زیرا نمی خواهید به رینگ یا رادیو آسیب برساند. برای کمک به رایگان بودن رادیو، خرید مجموعه ای از ابزارهای برش توصیه می شود.

مرحله 2

پس از برداشتن تمام قطعات تزئینی از جلوی رادیو. رادیو باید بتواند آزادانه حرکت کند. به کنار رادیو نگاه کنید. باید یک دکمه کوچک در نزدیکی شیار سی دی وجود داشته باشد. این دکمه تنظیم مجدد است که در رادیوهای JVC قرار دارد.

این دکمه تنظیم مجدد در بسیاری از رادیوهای JVC قرار دارد. آنها ممکن است فقط در مکان دیگری باشند. اگر سوالی دارید به دفترچه راهنمای خود مراجعه کنید.

مرحله 3

نکته بعدی این است که رادیو را روشن کنید و از یک جسم تیز استفاده کنید تا بتوانید دکمه ریست را فشار دهید. قبل از فشار دادن دکمه تنظیم مجدد، باید رادیو روشن باشد. باز هم، دکمه حساس است و شما نمی خواهید به دکمه آسیب بزنید. اگر رادیو روشن نباشد با فشار دادن دکمه ریست ریست نمی شود.

روش 3 استفاده از (رادیو دابل دین)

مرحله 1

پیدا کردن حفره تنظیم مجدد بسیار مهم است. می توان آن را در هر نقطه از رادیو قرار داد. اکثر رادیوها آن را در مکان های مختلف دارند. هنگامی که دکمه تنظیم مجدد را پیدا کردید، به سادگی دکمه تنظیم مجدد را فشار دهید.

مرحله 2

اکنون که سیستم در حال تنظیم مجدد است، مهم است که مطمئن شوید چیزی به پورت USB وصل نشده است. این می تواند باعث ایجاد مشکل در اتصال دستگاه شما شود.

این را ببینید  علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن
1/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =