نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا یک ضبط ماشین JVC در ماشین خود نصب کرده اید؟ اگر این کار را انجام می دهید، باید بدانید که چگونه آن را به درستی تنظیم مجدد کنید، زیرا ممکن است روزی نیاز به انجام آن داشته باشید. برای اطلاع از دلایلی که ممکن است نیاز به تنظیم مجدد داشته باشید و همچنین یک آموزش واقعی در مورد نحوه تنظیم مجدد ضبط ماشین JVC، در ادامه بخوانید. ما دستورالعمل‌ ها و راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC را برای واحدهای تک و دوتایی (نمایشگر لمسی) ارائه می‌کنیم.

راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC

راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC به روش آسان

برای بازنشانی سریعتر دستگاه خود باید مرحله به مرحله راه حل های زیر را پیش بگیرید.

  1. روش گیره کاغذ؛ راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC

یک راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC به این صورت است که در این روش با واحدهای تک دینه جداشدنی که دارای سوراخ Reset در زیر صفحه هستند مانند KD-T905BTS کار می کند.

مرحله 1: صفحه رو با استفاده از دکمه Detach جدا کنید (تصویر را ببینید).

مرحله 2: سوراخ تنظیم مجدد را پیدا کنید. از پین، خلال دندان یا ابزاری مشابه برای فشار دادن دکمه ریست داخل سوراخ استفاده کنید. توجه داشته باشید که باید ظرف 5 ثانیه پس از جدا کردن صفحه جلو، دستگاه را ریست کنید.

مرحله 3: صفحه صورت را روی آن قرار دهید.

  1. روش Front screen

این روشی است که در آن از دکمه های عملکرد روی صفحه خود برای بازنشانی کارخانه ای رادیو JVC استفاده می کنید.

مرحله 1: دکمه [WHEEL] روی دستگاه را فشار داده و نگه دارید.

این را ببینید  راه اتصال MP3 به ماشین jvc

مرحله 2: دکمه صدا را بچرخانید تا گزینه [FACTORY RESET] روی نمایشگر بیاید. سپس دکمه را فشار دهید.

مرحله 3: برای تنظیم مجدد دستگاه، [YES] را فشار دهید.

نیاز به تنظیم مجدد ضبط ماشین JVC

راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC بسیار آسان است. پس چرا حتی باید بدانید که چگونه ضبط ماشین خود را تنظیم مجدد کنید؟ اگرچه کار بازنشانی چیزی نیست که باید به صورت دوره ای انجام شود، موقعیت های متعددی وجود دارد که ممکن است نیاز باشد.

برای مثال، ممکن است تنظیمات اشتباهی را روی ضبطی خود انتخاب کنید و نتوانید آنها را تغییر دهید، صرفاً به این دلیل که زبان اشتباهی را انتخاب کرده‌اید یا نحوه انجام آن را فراموش کرده‌اید.

برای بازگرداندن همه چیز به حالت عادی، تنظیم مجدد ممکن است تنها گزینه شما باشد. همچنین، اگر چیزی در سیستم صوتی شما بدون دلیل موجه شروع به خرابی کند، ممکن است بازنشانی سریع‌ترین راه حل باشد. اگر رادیو شما به درستی تنظیم نمی‌شود، سی‌دی‌ها را پخش نمی‌کند یا سیگنال بلوتوث را دریافت نمی‌کند، ممکن است خوب باشد بررسی کنید که آیا تنظیم مجدد یک راه حل ساده است یا خیر.

خوشبختانه، اگر آموزش های ما را دنبال کنید، فرآیند تنظیم مجدد ساده است و تنها در چند دقیقه قابل انجام است. در واقع دو راه برای انجام ریست ضبط ماشین JVC شما وجود دارد و هر دو روش در زیر توضیح داده شده است. شایان ذکر است که چندین مدل مختلف از ضبط JVC وجود دارد که ممکن است در ماشین خود پیدا کنید. همیشه توصیه می شود که از کتاب راهنمای سازنده در مورد مدل خاص پیروی کنید، زیرا کار بازنشانی ممکن است کمی متفاوت باشد.

این را ببینید  نحوه اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux

حالت محافظت از ضبط ماشین JVC

در اینجا راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC، ما دو روش را مورد بحث قرار خواهیم داد که از طریق آنها می توانید رادیو JVC خود را از حالت حفاظت خارج کنید. حالت حفاظتی در اکثر ضبطهای خودرو، مشکل اتصالات خروجی (بلندگوها و سیم‌کشی‌ها یا تقویت‌کننده‌های بلندگو) را مشخص می‌کند. در بسیاری از مواقع، یک ضبط خودرو بدون اینکه صاحب آن متوجه شود به حالت حفاظتی می رود.

آنها فقط زمانی متوجه می شوند که دفعه بعد ضبط را روشن می کنند تا صفحه نمایش “حالت محافظت” “حفاظت از سرویس ارسال” و سایر پیام های مشابه را ببینند و واحد مرکزی از پخش هیچ صدایی امتناع کند.

خطای H/W

خطای H/W در رادیو JVC به چه معناست و چگونه می توانید آن را برطرف کنید؟ خطای AnH/W به معنای چیزهای متفاوتی در دستگاه های مختلف است. به عنوان مثال، هنگامی که یک سیستم کامپیوتری خطای H/W را نشان می‌دهد، نشان می‌دهد که یک نقص سخت‌افزار در هر نقطه از سیستم وجود دارد.

برخی از ضبطهای خودرو نیز زمانی که یک یا چند ویژگی آنها به درستی کار نمی کنند، این پیام را نمایش می دهند. به عنوان مثال، ضبطهای ماشین JVC اغلب این پیام را در یک نمونه خاص نشان می دهند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =