نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یکی از قسمت های مهم ضبط ماشین jvc صفحه ی لمسی آن است. صفحه لمسی می تواند به دلایلی ریست شود و اجازه ی دسترسی را به کاربر ندهد. در این مقاله رفع ریست کردن نمایشگر ضبط jvc قرار داده شده است.

ریست کردن نمایشگر ضبط jvc

رفع مشکل ریست کردن نمایشگر ضبط jvc

برای ریست کردن نمایشگر ضبط jvc و تنظیم مجدد صفحه لمسی باید رادیو را خاموش کنید و بعد از حدود 3 ثانیه دوباره روشن کنید. این باید صفحه را به تنظیمات پیش فرض خود برساند.

برخی از رادیوهای خودرو دارای دکمه هارد ریست هستند که باید آن را حدود 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. این معمولاً در منو یا تنظیمات رادیو قرار دارد.

اگر نمی‌توانید دکمه تنظیم مجدد را پیدا کنید، می‌توانید باتری را برای چند دقیقه جدا کرده و دوباره وصل کنید. به این حالت هارد ریست می گویند.

پس از تنظیم مجدد صفحه لمسی، ممکن است لازم باشد آن را کالیبره کنید. معمولاً می توانید این کار را با رفتن به منو یا تنظیمات رادیو و یافتن گزینه کالیبراسیون انجام دهید.

کالیبره کردن صفحه لمسی مهم است زیرا به رادیو کمک می کند تا لمس های شما را به دقت ثبت کند. اگر صفحه را کالیبره نکنید، ممکن است متوجه شوید که پاسخگو نیست یا لمس‌های شما نادرست است.

سفید بودن صفحه لمسی

به جای دیدن منوی اصلی یا تصاویر روی صفحه هنگام روشن شدن رادیو، می توانید یک صفحه سفید ببینید. نترسید زیرا این لزوماً به این معنی نیست که استریو آسیب دیده است. در بیشتر موارد، می توانید ریست کردن نمایشگر ضبط jvc را در چند مرحله ساده برطرف کنید.

این را ببینید  راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc

شماره 1. ریست کردن رادیو

اگر اولین باری که استریو را روشن می کنید یک صفحه سفید دیدید، آن را خاموش کنید و ببینید ولتاژ منبع تغذیه محیطی آن اسمی است یا نه، سپس دوباره آن را روشن کنید.

شماره 2. اطمینان از اتصالات اصلی

اگر استریو خودرو با GPS پس از روشن کردن برای بار دوم یا سوم همچنان صفحه سفیدی را نشان می‌دهد، ممکن است لازم باشد بررسی کنید که آیا پریز جانبی به درستی قرار گرفته است یا خیر. همچنین اطمینان حاصل کنید که دوشاخه ها محکم در پریزها قرار گرفته باشند.

شماره 3. نصب دوباره استریو .

ریست کردن نمایشگر ضبط jvc اگر ادامه داشت، پخش کننده DVD را از داشبورد خود خارج کرده و دوباره آن را نصب کنید. کابل ها را دوباره وصل کنید و مطمئن شوید که به درستی وصل شده اند، به خصوص سیم های بین پانل جلویی و واحد مرکزی.

اگر هیچ یک از موارد بالا مشکل را حل نکرد و رادیو شما همچنان صفحه سفید دارد، توصیه می شود آن را برای تشخیص به نزدیکترین مرکز خدمات ببرید. همچنین ممکن است مشکل در پنل LCD باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

سوسو زدن صفحه ماشین jvc

صفحه نمایش در رادیوهای خودرو سوسو می‌زند که اغلب به دلیل شل بودن سیم‌کشی برق و در موارد نادر، شل بودن محل فیوز در بلوک فیوز ایجاد می‌شود. به غیر از دلایل اصلی، صفحه رادیو ماشین jvc می تواند به دلایل زیر سوسو بزند و ریست کردن نمایشگر ضبط jvc به همراه داشته باشد:

  1. ولتاژ باتری کم
  2. اتصال زمین بد
  3. تداخل سایر دستگاه های الکترونیکی خودرو
  4. کانکتورهای قطع شده بین رادیو و صفحه نمایش
  5. دیمر آسیب دیده در رادیو
  6. LCDیا بلک لایت معیوب
این را ببینید  تعمیر خرابی ضبط ماشین jvc هنگام خاموش شدن

تعیر ریست کردن نمایشگر ضبط jvc

چند چیز وجود دارد که می توانید برای رفع عدم پاسخگویی صفحه لمسی امتحان کنید:

  1. صفحه نمایش را با یک پارچه نرم و خشک تمیز کنید.
  2. هر گونه اثر انگشت یا لک را با یک شیشه پاک کن ملایم پاک کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش عاری از هرگونه آلودگی یا زباله است.
  4. با خاموش کردن رادیو و سپس فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور به مدت 30 ثانیه، هارد ریست را امتحان کنید.
  5. اگر صفحه نمایش لمسی همچنان پاسخگو نیست، رادیو را برای تشخیص بیشتر نزد یک متخصص ببرید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + ده =