نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-MR1BTS

شرکت JVC جزوه بهترین و پر طرفدار ترین شرکت هایی است که در زمینه ی ساخت ضبط اتومبیل بسیار پر قدرت عمل کرده و توانسته در سطح جهان طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. مدل KD-MR1BTS جزوه پرطرفدار ترین مدل ها می باشد می باشد که در سال 2018 وارد بازار شد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله در رابطه با ضبط اتومبیل JVC مدل KD-MR1BTS اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T910BTS

امتیاز ضد آب IPX6

به لطف انطباق ضد آب IPX6 در مقابل جت های آب از هر جهت مقاومت می کند. در نتیجه ، با اطمینان می توان از گیرنده استفاده می شود نه در اتومبیل بلکه در انواع دیگر وسایل نقلیه موتوری از جمله استفاده دریایی و موتور سواری نیز می توان از این ضبط استفاده کرد.

روکش فلزی

یک پوشش محافظ یک پوشش محافظ شیمیایی برای محافظت از مدارهای الکترونیکی از محیط های سخت است که ممکن است حاوی رطوبت یا آلودگی های شیمیایی باشد. این ماده مانعی برای آلاینده های موجود در هوا از محیط عملیاتی ، مانند اسپری نمکی ، در نتیجه از خوردگی جلوگیری می کند.

پشتیبانی از ورودی دوربین عقب

KD-MR1BTS به ورودی دوربین دید عقب مجهز است. با اتصال به دوربین اختیاری ، ایمنی هنگام رانندگی UTV یا کشتی های دریایی افزایش یافته است.

کنترل پاندورا / iHeartRadio / Spotify Control (Android / iPhone)

با کنترل صاف روی گیرنده از طریق USB یا اتصال بلوتوث برای آیفون ، و از طریق بلوتوث برای دستگاه های Android ، به تلفن های هوشمند خود با Pandora ، iHeartRadio و Spotify گوش دهید.

این را ببینید  ضبط اتومبیل JVC مدل KW-M

آماده برای رادیو SiriusXM

(تیونر SiriusXM اختیاری بوده است ، به طور جداگانه فروخته می شود)

آماده برای رادیو SiriusXM. می توانید به بیش از 100 کانال موسیقی ، ورزشی و سرگرمی گوش دهید.

بهینه سازی SOUND ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T805BTS

از فن آوری های پیشرفته ای که امکان پخش منابع صوتی با وضوح بالا را امکان پذیر می سازد ، به طیف گسترده ای از توابع تنظیم صدا برای تنظیم دقیق و سفارشی کردن آکوستیک ها دقیقاً به روشی که شما می خواهید استفاده می شود.

کنترل از راه دور سیم (اختیاری)

کنترل از راه دور سیمی ضد آب IPX7 (RM-RK62M) به صورت اختیاری در دسترس است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =