نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-X37MBS

شرکت JVC جزوه بهترین و پر طرفدار ترین شرکت هایی است که در زمینه ی ساخت ضبط اتومبیل بسیار پر قدرت عمل کرده و توانسته در سطح جهان طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. مدل KD-X37MBS جزوه پرطرفدار ترین مدل ها می باشد می باشد که در سال 2018 وارد بازار شد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله در رابطه با ضبط اتومبیل JVC مدل KD-X37MBS اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

برنامه چند منظوره

گیرنده ها و تقویت کننده ها برای برنامه های ورزشی دریایی و حرکتی باید در محیط های سخت و در معرض عناصر فضای باز انجام دهند. گیرنده ها و تقویت کننده های ورزشی دریایی و حرکتی JVC دارای اندازه جمع و جور برای نصب همه کاره حتی در فضاهای تنگ است. PCB های اصلی با روکش فلزی (تخته های مدار چاپی) محافظت بیشتری در برابر رطوبت و تراکم از آسیب دیدن محصول می کنند.

ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V850BT

Alexa Amazon

می توانید در مورد گیرنده JVC خود با Amazon Alexa صحبت کنید. با ساخته شدن الکسا می توانید از موسیقی بخواهید موسیقی برقرار کنید ، تماس برقرار کنید ، به کتاب صوتی گوش دهید ، اخبار را بشنوید ، هوا را بررسی کنید ، دستگاه های هوشمند خانگی را کنترل کنید ، راهنمایی بگیرید ، پارکینگ پیدا کنید و موارد دیگر این عملکرد زمانی اتفاق می افتد که شما با خیال راحت در حال رانندگی هستید.

4.0 ولت با ولتاژ بالا 3 از پیش تنظیم شده است

این را ببینید  مقایسه پخش کننده KD-R551 و KD-R451 و KD-R561

مجهز به سه ترمینال RCA برای پیش outs ها با ولتاژ 4.0 ولت بالا. افزایش ولتاژ خروجی از پیش خروجی ها هنگام اتصال به یک تقویت کننده خارجی به کاهش نویز انتقال کمک می کند.

روکش فلزی

یک پوشش محافظ یک پوشش محافظ شیمیایی برای محافظت از مدارهای الکترونیکی از محیط های سخت است که ممکن است حاوی رطوبت یا آلودگی های شیمیایی باشد. این ماده مانعی برای آلاینده های موجود در هوا از محیط عملیاتی ، مانند اسپری نمکی ، در نتیجه از خوردگی جلوگیری می کند.

کنترل صدا و کنترل صوتی (A2DP ، AVRCP)

با صدای داخلی بلوتوث ، می توانید آهنگ های ذخیره شده در iPhone یا تلفن هوشمند Android خود را گوش دهید و کنترل کنید این عملکرد به صورت بی سیم انجام پذیر است. پخش با کیفیت بالا همچنین با سازگاری FLAC قابل دستیابی است که به فشرده سازی صدای دیجیتال اجازه می دهد تا در یک فرمت بدون ضرر فشرده شود. علاوه بر پخش مجدد و تصادفی فایلهای موسیقی ، می توانید با استفاده از عملکرد مرور ، به راحتی آهنگ ها را نیز جستجو کنید. فقط کافی است آهنگ مورد نظر خود را از لیست پوشه ها و لیست های نام آهنگ جستجو کنید و انتخاب کنید.

JVC جریان DJ

حداکثر 5 دستگاه بلوتوث را به طور همزمان وصل کنید ، به شما و دوستانتان اجازه می دهد موسیقی را مانند یک DJ به صورت نوبت به اجرا درآورند.

اتصال 2 تلفن به صورت همزمان ضبط اتومبیل JVC مدل KD-X37MBS

می توانید دو تلفن را تمام وقت از طریق بلوتوث با جفت شدن ایمن و ساده متصل کنید. با فشار دادن کلید روی گیرنده ، تماس با هر تلفن امکان پذیر است

این را ببینید  بررسی  کلی JVC KW-320BT Car Audio

نمایه بلوتوث هندزفری 1.7

گفتار پهنای باند HFP 1.7 پشتیبانی می شود و به شما امکان می دهد از تلفن تلفنی در کنار تلفن همراه با کیفیت صدای بالاتر و بهبود نویز استفاده کنید.

جفت شدن خودکار بلوتوث آیفون

فقط آیفون خود را از طریق USB متصل کنید و عملکرد جفت کننده بلوتوث برای تکمیل جفت شدن عملکرد خواهد کرد. ایم روش بسیار آسان می باشد.

اطلاعات باتری کم

هنگامی که باتری دستگاه بلوتوث متصل کم است ، صدای بوق شنیده می شود و “LOW BATTERY”  روی گیرنده ظاهر می شود.

نمایشگر LCD با خط 2VA

مجهز به پانل های LCD VA (Vertical Alignment) که زاویه دید وسیع تری دارند و دید بهتری دارند. نمایشگر 2 خطه اطلاعات بیشتری در مورد جلوه های انیمیشن را ارائه می دهد.

2 منطقه روشنایی متغیر

می توانید نورپردازی پنل جلویی را در 2 منطقه رنگی مجزا مخلوط کنید. 50 الگوی از پیش تعیین شده (49 رنگ + 1 رنگ از پیش تعیین شده رنگ کاربر) برای سفارشی سازی آسان در دسترس است. علاوه بر این ، تنظیم دستی می تواند برای تنظیم هر رنگ RGB با 32 مرحله ، در مجموع 32،768 رنگ مختلف برای هر منطقه ، 1 و 2 فراهم کند تا با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد. شما حتی می توانید از حرکت درخشان نورپردازی ، که از 10 الگوی انیمیشن رنگی قابل انتخاب است ، لذت ببرید.

فناوری K2 برای کیفیت صدای پیشرفته دیجیتال ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T910BTS

K2 یک فناوری اصلی JVC است که با گسترش دامنه فرکانس ، صدای اصلی را تولید می کند. به عنوان مثال ، K2 داده دیجیتالی CD صوتی ضبط شده در 44/1kHz را تا 192 کیلو هرتز گسترش می دهد. همچنین امکان بازآفرینی دامنه فرکانس بالاتر از 20kHz که در طول قالب بندی CD بریده شده است ، امکان پذیر است.

این را ببینید  پخش کننده دارای قابلیت جدا شدن پنل

تراز زمانی ضبط اتومبیل JVC مدل KD-X37MBS

با انتخاب نوع بلندگو و فاصله تا مرکز موقعیت گوش دادن ، گیرنده به طور خودکار زمان خروجی صدا را از هر یک از بلندگوها تنظیم می کند تا صدای هر یک از بلندگوها دقیقاً در همان زمان به صدا برسد. و موقعیت گوش دادن را به محوه احسنت اجرا می نمایند.

بدنه کوتاه ضبط اتومبیل JVC مدل KD-X37MBS

کاهش عمق شاسی به کاهش وزن کمک می کند و نصب آسان تر را تسهیل می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 3 =