نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در موردی که ضبط شما هنوز کار می‌کند، اما نمایشگری وجود ندارد، یک مشکل می‌تواند این باشد که یک تنظیم یا دیمر تا آخر کم شده است. در این صورت، می توانید ضبط ماشین jvc خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. کمی با تنظیم دیمر و بررسی عملکردها و تنظیمات ضبط ماشین jvc شما متفاوت است. اکثر ضبطها، اگر نگوییم همه به دلیل ماهیت پیچیده خود، دارای دکمه تنظیم مجدد هستند. یک دکمه تنظیم مجدد معمولاً در پشت صفحه حذف شده ضبط یافت می شود. معمولاً برای رسیدن به دکمه تنظیم مجدد به چیزی بلند و نازک نیاز دارید، مانند سوزن یا خودکار. فقط به یاد داشته باشید که اگر ضبط را ریست کنید، تمام اطلاعات ذخیره شده را از دست خواهید داد. در این مقاله علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc را مورد بررسی قرار می دهیم.

علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc

علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc و کار نکردن نمایشگر

علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc و آب یا رطوبت مشکل اصلی بسیاری از افراد پس از تمیز کردن صفحه ضبط است. هنگامی که مایع در پشت LCD قرار می گیرد و اتصال بین نمایشگر و واحد ضبطیی را اتصال کوتاه می کند، صفحه از کار می افتد.

اگر صفحه نمایش خود را با آب تمیز کرده اید و همچنان کار می کند، خوش شانس هستید. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید نقطه اتصال و سیم هایی که بین نمایشگر شما و واحد ضبطیی قرار دارند خشک هستند.

بهترین راه برای تمیز کردن صفحه ضبط ماشین jvc و به خصوص صفحه لمسی استفاده از یک پارچه میکروفیبر نرم و تمیز کردن هرگونه آلودگی، گرد و غبار یا اثر انگشت روی صفحه است. حتی استفاده از دستمال کاغذی باعث ایجاد خراش روی صفحه لمسی می شود، بنابراین این کار را نکنید.

این را ببینید  نحوه تعمیر صفحه نمایش لمسی ضبط ماشین jvc

پاسخ ندادن صفحه لمسی ضبط ماشین jvc

علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc؛ صفحه لمسی فقط زمانی سرگرم کننده است که کاملاً پاسخگو باشد. در غیر این صورت، ضبط ماشین jvc شما کار نمی کند. اغلب اتفاق می‌افتد که صفحه‌های لمسی در ضبطهای خودرو پاسخ‌دهی خود را از دست می‌دهند، و دو دلیل اصلی برای این اتفاق وجود دارد:

  • کثیفی یا گرد و غبار روی صفحه از تماس مستقیم آن با انگشتان شما جلوگیری می کند و باعث می شود صفحه لمسی پاسخگو نباشد. برای جلوگیری از این امر، صفحه نمایش را به طور مرتب با یک پارچه میکروفیبر تمیز کنید و با دستان کثیف صفحه را لمس نکنید.
  • دلیل دیگر عدم پاسخگویی صفحه نمایش زمانی است که کالیبراسیون خود را از دست می دهد. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید صفحه لمسی خود را به انگشتان شما پاسخ نمی دهد، باید دوباره کالیبره کنید یا زمانی که انگشت شما در حالت “offset” به نمادی است که باید لمس کنید، لمس را ثبت کنید.

محو شدن تصویر در صفحه نمایش ضبط ماشین jvc

وقتی صفحه LCD ماشین jvc محو می شود، یا در اتصال سیم تخت یا خود صفحه مایع مشکل دارد. این یک مشکل رایج است، به خصوص در واحدهای سر یک دینه، اما رفع آن آسان است اما همیشه در خانه امکان پذیر نیست.

صفحه‌های ضبطیی خودرو با گذشت زمان شروع به محو شدن می‌کنند، زیرا اتصالات داخلی شل می‌شوند یا زمانی که صفحه نمایش از نظر مکانیکی آسیب دیده است، به عنوان مثال، هنگامی که با فشار بیش از حد انگشت فشار داده می‌شود.

این را ببینید  علت های اصلی خرابی نمایشگر jvc

تعمیر صفحه نمایش آسیب دیده محو شده همیشه امکان پذیر نیست. برای پیدا کردن دلیل، باید صفحه نمایش را بردارید، تمام اتصالات سیم صاف را تمیز کنید و آن را به موقعیت اصلی خود لحیم کنید. اگر کمکی نکرد، به این معنی است که باید یک صفحه نمایش را با صفحه جدید جایگزین کنید.

تعویض صفحه نمایش در ضبطهای خودرو ساده ترین کار نیست. اگر متخصص DYI نیستید یا تجربه زیادی در زمینه تعمیرات الکترونیک ندارید، بهتر است ضبط را به یک متخصص بسپارید.

آیا ارزش تعمیر نمایشگر را دارد؟ بستگی به نوع ضبط دارد و اگر این مدل گران قیمت باشد، قطعا بله. از طرف دیگر، اگر ضبط شما خیلی گران نیست یا جدید نیست، بهتر و ارزان‌تر است که آن را با ضبط جدید جایگزین کنید تا علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc را برطرف نمایید.

سیاهی تصویر صفحه ضبط ماشین jvc

پس از اتصال تجهیزات اضافی مانند دوربین پشتیبان یا نصب مجدد نرم‌افزار، صفحه‌های ضبط خودرو به‌طور تصادفی سیاه می‌شوند. اگر صفحه نمایش از نظر مکانیکی آسیب ندیده است و به خوبی کار می کند اما به طور ناگهانی صفحه نمایش خود را از دست داده است، ساده ترین راه برای رفع آن فشار دادن دکمه تنظیم مجدد و نگه داشتن آن بسته به ضبط بین 5 تا 10 ثانیه است.

پس از آن، اکثر صفحه نمایش ها به عملکرد عادی باز می گردند. اگر صفحه نمایش گیرنده استریو خودرو کم نور است یا روشن نمی شود، ممکن است لازم باشد کانکتورها تمیز شوند یا یک تنظیم حالت باید تنظیم شود.

هنگامی که ضبط کار می کند، مشکل دیگری ممکن است رخ دهد، اما صفحه نمایش داخلی آن آسیب دیده است. برای رفع این مشکل، باید ضبط را جدا کنید، صفحه نمایش را بردارید، مقاومت الکتریکی همه اتصالات را اندازه بگیرید یا ضبط را به یک متخصص بدهید.

این را ببینید  راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC

خرابی ضبط jvc

کم نوری صفحه ضبط و علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc

تنظیم کم نور اجازه می دهد تا صفحه نمایش و دکمه ها را در شب کم نور کنید، بنابراین نیازی نیست که به اندازه روز روشن باشد. علت اصلی نداشتن تصویر ضبط jvc در این مرحله مشخص می شود.

دیمر ضبطیی خودرو را می توان به صورت دستی تنظیم کرد، با ساعت همگام کرد، یا با چراغ های خودروی شما فعال شد، و اکثر مشکلات صفحه نمایش کم نور مربوط به آخرین گزینه زمانی است که ضبط باید به چراغ های خودرو وصل شود.

اگر صفحه نمایش خیلی کم نور باشد و روشنایی آن روی بالاترین سطح تنظیم شده باشد، دیمر می تواند فعال شود. ضبط شما ممکن است به تنظیم روشنایی جداگانه برای زمانی که حالت کم نور فعال است مجهز باشد.

اگر ماشین jvc سیگنال نادرستی به ضبط ارسال کند که نشان می‌دهد چراغ‌های ماشین jvc روشن هستند و نمایشگر باید کم نور باشد، این اتفاق می‌افتد.

برای حل این مشکل، باید به صورت دستی دیمر را خاموش کنید یا روشنایی کم شده را روی حداکثر سطح تنظیم کنید. اگر پس از تغییر تنظیمات ضبط، نمایشگر هنوز خیلی کم نور یا خیلی روشن است، ممکن است ضبط معیوب باشد و ممکن است لازم باشد با تعمیرگاه سازنده ضبط تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =