نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اکثر مردم در حال حاضر با گوشی های هوشمند خود به موسیقی گوش می دهند. اگرچه دستگاه های اختصاصی برای گوش دادن به موسیقی مانند پخش کننده های MP3 هنوز هم محبوبیت بالایی دارند. به علاوه، با توجه به برخی از مزایای استفاده از MP3 برای گوش دادن به آهنگ در ضبط jvc خود، نادیده گرفتن آن، نمی توانید از دانستن این ترفندهای ساده و آسان غافل شوید. بنابراین، بدون انجام بیشتر، بیایید نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc را شروع کنیم.

چگونگی پخش MP3 در ضبط jvc و نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc

در واقع چند راه وجود دارد که می توانید نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc را انجام دهید. بیایید به هر یک از آن‌ها بپردازیم تا بتوانید از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید که نیازهای شما (و استریو ضبط jvc شما) مناسب‌تر است.

با این حال، قبل از شروع، به یاد داشته باشید که گزینه‌هایی که برای اتصال پخش‌کننده MP3 دارید، به واحد اصلی شما بستگی دارد.

سپس نگرانی های مربوط به سازگاری یونیت اصلی مذکور با دستگاه شما نیز وجود دارد. با توجه به آنچه گفته شد، در اینجا راه‌های اصلی وجود دارد که می‌توانید پخش‌کننده را به ضبط jvc خود متصل کنید، اگر می‌خواهید در حین جاده به آهنگ‌هایی بپردازید.

  1. USB

این شاید ساده ترین و یکی از رایج ترین راه هایی باشد که می توانید نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc را انجام دهید. بسته به نوع هد یونیتی که دارید، پورت‌های USB را می‌بینید که تا حدی مانند پورت‌های USB رایانه شما عمل می‌کنند.

این را ببینید  علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن

اگر MP3 شما یک پورت USB نیز دارد، می‌توانید از آن برای اتصال به ضبط jvc خود و پخش موسیقی به این روش استفاده کنید. این آسان و راحت است، و به احتمال زیاد وقتی در خانه هستید، پخش کننده خود را از طریق USB وصل کرده اید.

پخش کننده شما باید از ورودی USB پشتیبانی کند و ضبط jvc شما هم همینطور. این چیزی است که شما باید اطمینان حاصل کنید.

  1. اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc با بلوتوث

ما آرزوی روزی را داریم که همه چیز بی سیم باشد. ما کاملا جدی هستیم بی سیم بودن وسایل کار راه راحت کرده است و کار کردن با آن روزانه بسیار آسان است. به همین دلیل است که اگر از بلوتوث پشتیبانی می‌کنید، نمی‌توانید با اتصال بی‌سیم قدیمی خوب از طریق بلوتوث اشتباه کنید.

اتصالات بلوتوث طی چند سال گذشته بسیار بهتر شده اند، و امروزه، اتصالی محکم تقریباً شبیه به اتصال سیمی به شما می دهند. شما نه تنها می توانید از MP3 خود برای اتصال از این طریق استفاده کنید بلکه می توانید از تلفن خود نیز استفاده کنید.

اگر پورت aux ندارید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه یک پخش کننده MP3 را بدون AUX به استریو ضبط jvc متصل کنید. و صادقانه بگوییم که بلوتوث راه حل است. جایگزین‌های دیگری نیز وجود دارد، اما نمی‌توانید از راحتی سر و کار نداشتن با سیم‌ها جلوگیری کنید.

  1. AUX

برای نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc حالا بیایید در مورد اتصال AUX صحبت کنیم، درست است؟ هد یونیت ها و دستگاه هایی که دارای پورت AUX هستند، در واقع یکی از راه های ساده تر برای اتصال دستگاه شما هستند.

این را ببینید  مشکلات نمایشگر ضبط jvc همراه با تعمیر

یک جک استاندارد 3.5 میلی متری هدفون وجود خواهد داشت که می توانید از آن برای اتصال آسان و پخش موسیقی برای پخش کننده های خود استفاده کنید. یک کابل نر به نر 3.5 میلی متری تهیه کنید و باید کاملا آماده باشید.

  1. آداپتور بی سیم (فرستنده FM)

یکی دیگر از گزینه های نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc که می توانید استفاده کنید، از طریق یک آداپتور بی سیم است. نکته جالب در مورد این آداپتورها یا فرستنده های FM که گاهی اوقات به آنها گفته می شود این است که آنها تقریباً با هر دستگاه پخش اتومبیل کار می کنند.

فرقی نمی‌کند استریو خودروی کارخانه‌ای داشته باشید یا یک استریو پس از فروش، باید بتوانید آداپتور بی‌سیمی پیدا کنید که کمتر از 50 دلار یا بیشتر کار کند. سیگنال پخش‌کننده شما می‌تواند با فرکانسی به سیستم استریو خودرو منتقل شود که توسط سایر رادیوهای اطراف استفاده نمی‌شود.

به سادگی یک آداپتور بگیرید و آن را به جک صدا (جک 3.5 میلی متری) پخش کننده MP3 خود متصل کنید. آداپتور فرکانس ها را به شکلی از رادیو FM منتقل می کند که ضبط jvc شما می تواند آن را درک کند و بتواند آن را دریافت کند. برخی از آداپتورها حتی می توانند دستگاه شما را به طور همزمان شارژ کنند. بنابراین، این یک برد-برد است.

  1. Apple CarPlayیا Android Auto

اگر از آی پاد استفاده می کنید یا یک پخش کننده MP3 مدرن مجهز به اندروید دارید، اپل کارپلی یا اندروید اتو را وارد کنید. برخی از هد یونیت های جدیدتر با پشتیبانی داخلی داخلی برای Apple CarPlay و Android Auto عرضه خواهند شد. که مشکل نحوه اتصال صحیح Mp3 در ضبط jvc را برطرف می کنند.

این را ببینید  تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC

اگر دستگاه / پخش کننده MP3 شما نیز از این فناوری پشتیبانی می کند، پخش MP3 از طریق رادیو ضبط jvc به آسانی پای است. آنها به راحتی با استفاده از فناوری بی سیم به هم متصل می شوند و همچنین یک رابط بسیار جالب برای کار با آنها به شما ارائه می دهند. اینها همه ویژگی های بسیار خوبی هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =