نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پخش کننده خودروی برتر JVC در سال 2019

یکی دیگر از رقیبان پر قدرت در سال ۲۰۱۹ پخش کننده خودروی KD-R370  جی وی سی است که شامل یک تک گیرنده از نوع R370  و آمپلی فایر داخلی است. نکته بسیار مهم آن وجود آمپلی فایر در داخل سیستم است که سیستم‌های مانند پیونیر فاقد این امر مهم بوده و آمپلی فایر داخلی ندارند. آمپلی فایر این پخش کننده قدرت تقویت صدا تا ۵۰ وات در هر سیستم داشته و می تواند هر دو بلند گوی بی سیم ۵/۶ اینچی را تقویت نماید و در کل خودروی شما آن صدا را منتشر سازد.

سیستم پخش کننده صوتی خودرو JVC علاوه بر این مزایا یکی از بهترین سیستم‌ها در زمینه خود به شمار می رود که در خودروی شما اصلا فضای زیادی را اشغال نمی کند. در این سیستم یک صفحه نمایش  LCD ۱۳ اینچی دیده می شود که قادر خواهید بود تا تنظیمات مورد نظر خود را با کمک دکمه‌های قرمز روی سطح آن انجام دهید. در کنار همه موارد ذکر شده برای تنظیم صدای خوب در این سیستم بلندگوهای اضافی یک اکلولایزر اضافی و سه باند موجود هستند. این در حالی است که قدرت اوج بلندگوهای بی سیم می‌توانند تا ۳۰۰ وات باشند.

مشخصات فنی KD-R370

Display     صفحه نمایش
Display Type  1-Line VA LCD Display                                                    نوع صفحه نمایش
LCD Color        White                                                                     رنگ پس زمینه : سفید
Key Color         Red                                                                                     رنگ کلیدها: قرمز
Spanish Text Display Compatible  Yes   قابلیت نمایش متن اسپانیایی: دارد
Auto Dimmer               Yes      قابلیت کم نور شدن خودکار: دارد
Brightness Control       Yes     قابلیت کنترل روشنایی : دارد
Media Playback                                                                         (صوتی تصویری)            پخش رسانه
MP3 Compatible with Tag   CD                                                                  MP3   پشتیبانی از
WMA Compatible with Tag  CD                                                      WMA    قابلیت پشتیبانی از
Inputs and Outputs                                                         ورودی و خروجی
AUX Input      1 (Front)                                              یک عدد جلو                       AUX درگاه
Strong Station Memory (for FM)    Yes   دارد                              FMحافظه ایستگاه قوی برای
Radio Timer   Yes (Once/Daily/Weekly)                             تایمر رادیو یکبار روزانه هفتگی دارد
Tuner Preset Memory (for power disconnection)    Yes                                      تنظیم کننده حافظه از

پیش تنظیم شده

(برای قطع برق) دارد

Maximum Power Output  50W x 4 / 50W x 2 +Subwoofer (4 ohms) 50W x 1حداکثر قدرت

صدای خروجی

Full Bandwidth Power (at less than 1%THD)  22W x 4 (Full Bandwidth Power, at less than 1% HD)قدرت پهنای باند کامل (خروجی  صدا)
Subwoofer Direct Connection (Mono Lch)  Yes                                   خروجی مستقیم ساب ووفر دارد
High-Pass Filter/Low-Pass Filter – /Yes  دارد                 Low-Pass Filter  ندارد –  High-Pass Filte
Detachable Face Panel    Yes                                                                           قابلیت جدا شدن پنل دارد
Steering Remote Control Ready    Yes                                                          دارای ریموت کنترل است
Installation Size    7-3/16” x 2-1/8” x 6-1/4” (182 x 53 x 158mm)                                  اندازه نصب
Weight      2.43 lbs. (1.1kg)                                                                                                       وزن

سؤالات متداولی که از ذهن کاربران در مورد پخش کننده خودرو می گذرد:

سوال : بهتر است گیرنده دو DIN بخریم یا یک گیرنده تک DIN  ؟

پاسخ : این سوال پاسخ دقیقی ندارد چرا که انتخاب گیرنده منوط به نوع خودروی شما دارد که کدام یک برای شما مناسب خواهد بود. اکثر خودروهای جدید گیرنده دو DIN دارند. به نحوی که هر نسخه کار خودش را انجام خواهد داد اما گیرنده‌های Double DIN  صفحه نمایش لمسی دارند که این مورد در نمونه تک DIN وجود ندارد ولی در سایر خصوصیات دیگر این دو با هم فرق چندانی ندارند.

 سوال : آیا به یک آمپلی فایر خارجی نیاز داریم ؟

پاسخ : خیلی راحت می‌توان گفت خیر. هر چند که نداشتن آمپلی فایر یا همان تقویت کننده بر کیفیت صدا تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت ولی تولید بیشتر بلندگو های ساخت کارخانه ‌ها با آمپلی فایر داخلی و گیرنده است. اگر تمایل دارید تا شدت و قدرت بیشتری از بلندگوهای خود داشته باشید به صورت جداگانه یک آمپلی فایر بخرید و  صدای با کیفیت و قدرت باس آن را شنیده و لذت ببرید.

 سوال : تا چه حد اکولایزر اهمیت دارد؟

استریوی ماشین تعیین می کند که اکولایزر چقدر اهمیت دارد. اگر به دنبال صدای با کیفیت موزیک یا پادکست ‌ها هستید نیاز چندانی به آن نخواهید داشت اما اگر فردی هستید که که به شدت به سیستم صوتی خودروی خود اهمیت می‌دهید یک اکولایزر برای کاهش نویزها تهیه نمایید در هر صورت می‌توانید اکولایزر را برای داشتن بهترین صدای ممکن خریداری نمایید.

بسیاری از دستگاه‌های پخش کننده خودرو دارای اکولایزر بوده و به خرید دیگری نیازی نیست و تنها می‌توانید نمونه فابریک را با نمونه‌ای قوی‌تر جایگزین نمایید.

سخن آخر

شما با داشتن یک سیستم صوتی مناسب و انتخاب دقیق و صحیح موسیقی می توانید در خودرویتان  آرامش ایجاد نموده و از هر گونه سر و صدا و ترافیک خارج از خودرو دور باشید. جایی که در آن می‌توانید کتاب گویا و پادکست مورد علاقه خود را بشنوید و کارهای روزانه خود را انجام دهید.

شما با انتخاب یک سیستم صوتی خوب می‌توانید با فشردن یک دکمه موزیک دلخواه خود را پخش  نموده یا کتابی که فرصت خواندن آن را نداشتید را اکنون در شلوغی بیرون با کیفیت در ماشین خود بشنوید. به نحوی که گوینده را در کنار خود حس می کنید که  با صدایی رسا کتاب مورد علاقه‌تان را برایتان می خواند.

نکته: به گوش خود احترام بگذارید فقط برای انتخاب دقیق موسیقی نبوده بلکه شامل شنیدن بهتر و با کیفیت تر موسیقی با استفاده از وسایل صحیح نیز هست.

0/5 (0 نقد و بررسی)
این را ببینید  ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T805BTS

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =