نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T915BTS

شرکت JVC جزوه بهترین و پر طرفدار ترین شرکت هایی است که در زمینه ی ساخت ضبط اتومبیل بسیار پر قدرت عمل کرده و توانسته در سطح جهان طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. مدل KD-T915BTS جزوه پرطرفدار ترین مدل ها می باشد می باشد که در سال 2018 وارد بازار شد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مقاله در رابطه با ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T915BTS اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ضبط اتومبیل JVC مدل KW-V340BT

مانیتور کنترل لمسی

فقط کافی است انگشت خود را برای انجام کارهای مختلف که مربوط به حرکات انگشت است ، روی صفحه نمایش لمس کرده و حرکت دهید. کنترل بصری عملکرد ایمن تری برای سرگرمی درون اتومبیل فراهم می کند.

اتصال 2 تلفن به صورت همزمان

می توانید دو تلفن را تمام وقت از طریق بلوتوث با جفت شدن ایمن و ساده متصل کنید. با فشار دادن کلید روی گیرنده ، تماس با هر تلفن امکان پذیر است

جفت شدن خودکار بلوتوث آیفون

فقط آیفون خود را از طریق USB متصل کنید و عملکرد جفت کننده بلوتوث برای تکمیل جفت شدن عملکرد خواهد کرد. ایم روش بسیار آسان می باشد.

بلوتوث تشخیص صدا

کیفیت صدا بهبود یافته با گفتار پهنای باند HFP 1.6 می باشد. بهبود کیفیت صدا به لطف HD Voice به سطح بالاتری از دقت تشخیص صدا کمک می کند.

بلوتوث AVRCP1.5 برای انتخاب متن متن آهنگ

علاوه بر پخش مجدد و تصادفی فایل های موسیقی ، می توانید با استفاده از عملکرد مرور ، به راحتی آهنگ ها را نیز جستجو کنید. فقط کافی است آهنگ مورد نظر خود را از لیست پوشه ها و لیست های نام آهنگ جستجو کنید و انتخاب کنید.

این را ببینید  بررسی کلی JVC KW-V11 Car Audio

JVC جریان DJ

حداکثر 5 دستگاه بلوتوث را به طور همزمان وصل کنید ، به شما و دوستانتان اجازه می دهد موسیقی را مانند یک DJ به صورت نوبت به اجرا درآورند.

همگام سازی موسیقی

الگوهای نورپردازی را متناسب با ریتم موسیقی تغییر می دهد. رنگ های اصلی روشنایی می توانند از پیش تعیین شده همانطور که دوست دارید.

فناوری K2 برای کیفیت صدای پیشرفته دیجیتال ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T915BTS

K2 یک فناوری اصلی JVC است که با گسترش دامنه فرکانس ، صدای اصلی را تولید می کند. به عنوان مثال ، K2 داده دیجیتالی CD صوتی ضبط شده در 44/1kHz را تا 192 کیلو هرتز گسترش می دهد. همچنین امکان بازآفرینی دامنه فرکانس بالاتر از 20kHz که در طول قالب بندی CD بریده شده است ، امکان پذیر است.

تراز زمانی

با انتخاب نوع بلندگو و فاصله تا مرکز موقعیت گوش دادن ، گیرنده به طور خودکار زمان خروجی صدا را از هر یک از بلندگوها تنظیم می کند تا صدای هر یک از بلندگوها دقیقاً در همان زمان به صدا برسد. و موقعیت گوش دادن را به محوه احسنت اجرا می نمایند.

پاسخ صدا در ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T915BTS

کج شدن زمان را برای ایجاد صدای واضح تر در هنگام پخش فایلهای صوتی فشرده شده لغو می کند.

تقویت فضا

Space Enhancement یک فناوری اطراف مجازی است که از 2 بلندگو استفاده می کند. فقط اندازه وسیله نقلیه را انتخاب کنید ، و گیرنده بطور خودکار صدا را تنظیم می کند.

آسانسور صدا ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T915BTS

با تنظیم فرکانس های صدا ، ارتفاع بلندگوها را تقریباً دستکاری کنید.

این را ببینید  پخش کننده ها در سه برند KD-X130M و ASD 885 و BUS-2550

اکولایزر 13 باند

از تنظیم کننده 13 باند برای تنظیم دستی صدا با سلیقه خود استفاده کنید.

کنترل از راه دور (اختیاری)

کنترل از راه دور (RM-RK52 ) اختیاری است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

2 دیدگاه دربارهٔ «ضبط اتومبیل JVC مدل KD-T915BTS»

  1. حمیدرضاپشوتن

    نیاز به میکروفون ضبط جی وی سی بلوتوث دار KD-avx33 دارم .نصب و راه اندازی میکروفون جهت ارتباط تلفنی و تماسها
    و ریموت کنترل x33 البته زیاد مهم نیست ولی اگه باشه میخام

  2. امیر بختیاری

    سلام خسته نباشید
    چند سال پیش یک ضبط جی وی سی برای ماشینم خریدم خیلی ازش راضی هستم فقط مشکلی در بلوتوث پیدا کرده که بعد از سرچ کردن پیام میده بخاطره یک پین کد اشتباه امکان کانکت شدن نیست ولی راحت گوشی که بلوتوث ان روشن باشد را پیدا میکند با ریست کردن هم مشکل حل نمیشه..نمایندگی جی وی سی کرج بردم گفت باید بلوتوث دستگاه را عوض کنی خواستم بپرسم نظر شما هم همین است که بلوتوث دستگاه ایراد داره و باید تعویض بشه؟
    مدل ضبط من
    KD-AVX33 هست
    با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =