نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این دنیای شگفت‌انگیز مدرن، بسیاری از ما به داشتن نمایشگرهای دیجیتال در سیستم‌های رادیویی ماشین jvc خود عادت کرده‌ایم. یک صفحه نمایش رادیویی دیجیتال بسیار راحت است، بنابراین ناامید کننده است که این صفحه نمایش بدون دلیل روی شما خاموش شود. با این حال، این اتفاق بیشتر از آنچه فکر می‌کنید رخ می‌دهد. نگاهی به برخی از دلایل و راه‌حل‌های آسان برای خرابی نمایشگر jvc دیجیتال بیندازید.

خرابی نمایشگر jvc

نمای کلی خرابی نمایشگر jvc

به نظر می رسد رادیوهای امروزی با اجداد اولیه دهه 50 خود بسیار فاصله دارند. امروزه رادیو شما می تواند کارهای قابل توجهی انجام دهد. می تواند برای شما حرکت کند، شما را سرگرم کند، و به شما کمک کند پارک و رانندگی کنید، و به جای اینکه مجبور باشید یک دکمه را فشار دهید، از صدای شما اطاعت می کند.

همانطور که گفته شد، ما باید چیزی را در نظر داشته باشیم. هر چه رادیو ماشین jvc شما ویژگی های بیشتری داشته باشد، چیزهای بیشتری وجود دارد که در نهایت ممکن است به خطا برود.

علت های عمده خرابی نمایشگر jvc

از آنجایی که رادیوهای ماشین jvc مدرن دارای صفحه نمایش هستند، اکثر مردم تصور می کنند که این یک قطعه فناوری پیچیده است. حقیقت این است که اگر به اندازه کافی باهوش هستید که از گوشی هوشمند خود استفاده کنید، می توانید به راحتی علت خرابی نمایشگر jvc را عیب یابی کنید.

بعلاوه، ممکن است خیلی بیشتر از این توانایی داشته باشید که مشکل را خودتان حل کنید. بنابراین، بیایید به برخی از دلایل کار نکردن نمایشگر رادیویی خودرو نگاه کنیم.

این را ببینید  تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC

اگر مطمئن هستید که فیوز سوخته دلیل مشکلات شما نیست، باید شروع به بررسی علل دیگر کنید. برخی از دلایل احتمالی که باید در نظر گرفته شوند موارد زیر است:

  • دیمر رادیو به درستی تنظیم نشده است یا ممکن است معیوب باشد.
  • نوعی مشکل اتصال بین رادیو و صفحه نمایش وجود دارد.
  • هد یونیت اصلی (استریو) معیوب یا به نوعی آسیب دیده است.
  • نور پس زمینه دستگاه معیوب یا آسیب دیده است.
  • LCD (کل صفحه نمایش) معیوب یا آسیب دیده است.

شایع ترین دلیل برای خرابی نمایشگر jvc

اولین چیزی که باید بررسی کنید فیوز سوخته است. فیوزها برای ایمنی در هنگام درگیر شدن برق طراحی شده اند. علاوه بر این، آنها به عنوان ضعیف ترین بخش یک مدار ساخته شده اند. بنابراین، این بخشی است که نه بار از ده بار اول می رود.

دلیل طراحی فیوزها به این شکل است که در صورت وقوع اتفاقی مانند اتصال کوتاه یا افزایش برق، می توانند نیرو را تحمل کنند. بنابراین از آسیب دیدن قطعات گران تر و سخت تر سیستم جلوگیری می شود.

اگر یک فیوز سوخته اید، احتمالاً کل سیستم رادیویی شما کار نمی کند. بنابراین، اگر می توانید صدای پخش شده از بلندگوها را بشنوید اما نمایشگر هنوز خاموش است، احتمالاً مشکل شما در ناحیه دیگری است.

با این اوصاف، تعویض فیوز نمایشگر رادیویی ماشین jvc شما کار آسانی است. بنابراین، اگر تصمیم گرفته‌اید که فیوز منفجر شده است و باعث می‌شود خرابی نمایشگر jvc را تجربه نمایید، بیایید شروع به تعویض آن کنیم.

مکان اصلی فیوز 

برخی از رادیوهای قدیمی فیوز را مستقیماً روی رادیو یا نزدیک آن نصب می کنند. این بدان معناست که باید رادیو را به طور کامل حذف کنید تا به آن برسید و آن را تغییر دهید. خرابی نمایشگر jvc را به راحتی برطرف نمایید.

این را ببینید  تکنیک اسان ریست کردن ضبط ماشین Jvc

برای برخی از خودروهای قدیمی، ممکن است نیاز به حذف کل داشبورد باشد. متأسفانه، برای انجام این کار، باید آن را به یک متخصص ببرید تا آن را به درستی انجام دهید. با این حال، اگر داشبورد ماشین jvc شما به راحتی برداشته می شود و کمی وقت دارید، می توانید به راحتی به آن فیوز بروید و آن را تعویض کنید.

اگر یک ماشین jvc مدرن دارید، خوش شانس هستید. اکثر آنها تمام فیوزهای خود را در یک نقطه به نام جعبه فیوز قرار داده اند. این معمولاً در زیر داشبورد ماشین jvc شما در سمت سرنشین دیده می شود. از طرف دیگر، ممکن است در جایی زیر کاپوت ماشین jvc پنهان شده باشد. به دفترچه راهنمای خود نگاهی بیندازید یا به صورت آنلاین بررسی کنید تا بدانید کجا برای ماشین jvc شما است.

بررسی خرابی فیوز ها و یافتن فیوز معیوب

وقتی جعبه فیوز را پیدا کردید، احتمالاً یک برچسب در قسمت زیرین درب جعبه فیوز وجود دارد یا در جایی نزدیک به جعبه فیوز قرار دارد. لیست یا نمودار شامل تمام فیوزها و کدهایی است که سیستم های مختلف خودرو را نشان می دهد.

کد توضیحاتی که به دنبال آن هستید چیزی مانند لوازم جانبی، چراغ های داخلی یا رادیو خواهد بود. پس از تعیین شماره فیوز، فیوز را بردارید و بررسی کنید که آیا سوخته است یا خیر. اگر چنین است، آن را با یک نوع فیوز یکسان جایگزین کنید.

ممکن است زمانی که به دنبال “رادیو” در نمودار یا لیست هستید، کمی گیج شوید. این به این دلیل است که برخی از وسایل نقلیه مدارهای مشترک بین فیوزها را دارند. اما، توضیحات را دوباره بررسی کنید، و باید بتوانید فیوز مناسب را پیدا کنید. و اگر فیوزهای سوخته دیگری پیدا کردید، باید در حین کار آن را تعویض کنید. تا به راحتی بتوانید خرابی نمایشگر jvc را برطرف نمایید.

این را ببینید  علت ادامه داشتن بازنشانی بعد خاموشی ضبط jvc
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =