نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

می‌توانید ضبط JVC خود را با حذف همه بلندگوها، فرعی‌ها و آمپرها از آن و سپس وصل کردن مجدد آن‌ها یکی یکی از حالت حفاظت خارج کنید. به این ترتیب، می توانید اتصال خروجی معیوب را شناسایی کنید، اتصالی که ضبط JVC شما را در حالت حفاظتی فشار می دهد. تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC را به راحتی انجام دهید.

تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC

آزمایش گام به گام بلندگو/تقویت کننده برای تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC

تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC اگر ضبط JVC شما بلافاصله پس از روشن کردن آن پیغام حالت حفاظتی را نمایش می‌دهد. باید با تمام دستگاه‌های متصل به آن یک آزمایش آزمایشی انجام دهید. اینها مراحلی هستند که باید انجام دهید تا یونیت سر JVC خود را از حالت حفاظت خارج کنید.

  • تمام سیم های متصل به پشت واحد استریو JVC خود را جدا کنید.
  • استریوی خود را روشن کنید اگر دستگاه دیگر پیام حفاظتی را نمایش نمی‌دهد، تأیید می‌کند که مشکلی در هر بلندگو، ساب ووفر یا هر تقویت‌کننده اضافی که به واحد استریو خود وصل کرده‌اید وجود دارد.
  • اکنون، اتصالات را یکی یکی شروع کنید، یعنی یک بلندگو را وصل کنید و ضبط را روشن کنید، سپس آن را خاموش کنید، بلندگوی دوم را وصل کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید. از طریق این آزمایش گام به گام، می توانید اتصال مقصری را شناسایی کنید که حالت حفاظت را در ضبط JVC شما فعال کرده است.
  • حتی اگر پیام حفاظتی حتی پس از جدا کردن تمام اتصالات جانبی از بین نرود، باید به اتصال برق خود واحد استریو نگاه کنید. مطمئن شوید که باتری و اتصالات زمین کاملاً ایمن شده باشند. اگر آنها لرزان هستند یا علائم سوختگی روی پایانه ها وجود دارد، آن اتصالات را دوباره برقرار کنید و ضبط خود را دوباره روشن کنید.
این را ببینید  مشکلات نمایشگر ضبط jvc همراه با تعمیر

حفاظت از خطای سرویس ارسال

تعمیر حالت حفاظت ضبط JVC برخی از واحدهای JVC هنگامی که در حالت حفاظت قرار می گیرند، خطای “حفاظت از سرویس ارسال” را روی صفحه نمایش خود نشان می دهند. در آن سناریو، کاربران معمولاً با استفاده از روش فوق موفق نمی شوند آنها را از حالت حفاظت خارج کنند. در این شرایط باید این روش را امتحان کنید.

  • دستگاه را از منبع تغذیه آن (باتری) جدا کنید
  • دکمه های MENU و Skip را همزمان فشار داده و نگه دارید و برق خارجی 12 ولت را به ضبط JVC خود اعمال کنید. با این کار “DC ERR” روی صفحه نمایش داده می شود. اگر این را روی صفحه نمایش نمی‌بینید، این مرحله را تکرار کنید. مطمئن شوید که به طور همزمان دکمه های MENU و Skip را فشار داده و سپس دستگاه را با ولتاژ 12 ولت تغذیه می کنید.
  • پس از نمایش “DC ERR” روی صفحه، دکمه های MENU و Skip را رها کنید.
  • اکنون، دوباره دکمه Skip را فشار داده و نگه دارید تا صفحه نمایش “DC1 ERR” را نشان دهد. دکمه را رها کنید.
  • دکمه Skip را دوباره فشار داده و نگه دارید تا زمانی که صفحه نمایش “DC1 OK” را نشان دهد. دکمه را رها کنید.
  • دکمه های Advance Display و Pause را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا زمانی که “DC2” روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر شود.
  • دکمه Pause را دوباره فشار داده و نگه دارید تا “DC2 0” روی صفحه نمایش داده شود. دکمه را رها کنید.
  • حالا برق خارجی را قطع کنید. استریو را با باتری پیکربندی کنید و دکمه Reset را به مدت 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. در نهایت، صفحه روکش را دوباره نصب کنید و ضبط KVC خود را روشن کنید. واحد سر شما در تنظیمات پیش فرض کارخانه روشن می شود.
این را ببینید  راه های ساده بازنشانی ضبط ماشین jvc
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =