نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سال 2022 است، و هنوز هم، اکثر ما معتقدیم که تنها راه برای اتصال پخش کننده MP3 به ضبط jvc ماشین، کابل AUX است. در حالی که اتصال یک پخش کننده MP3 به ضبط jvc ماشین با کابل AUX ساده است، گاهی اوقات به دلیل معیوب بودن پورت AUX یا عدم وجود کابل های مناسب، نمی توانیم این کار را انجام دهیم. در این مقاله اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux را توضیح می دهیم.

اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux

راه حل اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux

راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید یک پخش کننده MP3 را به ضبط jvc ماشین متصل کنید، و امروز در مورد آنها بحث خواهیم کرد. بیایید در مورد مؤثرترین روش هایی که می توانید استفاده کنید یاد بگیریم.

با استفاده از USB

برای اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux اگر می خواهید MP3 را در ماشین بدون AUX پخش کنید، استفاده از جک USB یکی از بهترین گزینه ها است. اکثر خودروهای تولید شده در دهه گذشته دارای یک هد یونیت هستند که حداقل دارای یک جک USB است. اتصال پخش کننده MP3 خود از طریق این دستگاه ها باید آسان باشد.

اتصال USB همچنین کیفیت و سازگاری صوتی بسیار بهتری را نسبت به هر نوع اتصال دیگری ارائه می دهد. با این حال، ممکن است نتوانید از این روش برای خودروهای قدیمی استفاده کنید.

فرستنده FM

این روش جهانی برای اتصال پخش کننده های MP3 به اتومبیل در نظر گرفته می شود. شما فقط باید یک فرستنده FM بخرید و آن را به پخش کننده MP3 خود وصل کنید.

این را ببینید  علت روشن کردن ضبط jvc و بازنشانی آن

پس از اتصال و روشن شدن، گیرنده FM خودروی شما قادر خواهد بود انتقال موسیقی را از MP3 شما دریافت کند. کیفیت موسیقی از طریق فرستنده ها بهترین نخواهد بود و باید انتظار سطحی از اعوجاج را داشته باشید.

اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux با استفاده از بلوتوث 

بلوتوث یکی دیگر از گزینه های عالی برای اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux است. بلوتوث یک جریان صوتی ثابت را ارائه می دهد، اما کیفیت آن به خوبی اتصال USB نخواهد بود.

سپس دوباره، بلوتوث به شما امکان انعطاف پذیری مناسبی را می دهد، زیرا لازم نیست نگران سیم کشی باشید. یکی از مشکلاتی که اکثر مردم از اتصال بلوتوث متنفرند، فرآیند جفت شدن است. اگر مدل جدیدی از یونیت سر دارید، این فرآیند نسبتا ساده تر خواهد بود.

با استفاده از آداپتور کاست

آداپتور کاست یکی از بهترین راه حل های اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux برای مدل های قدیمی خودرو است. اگر یونیت سر خودروی شما از USB، AUX، Line-In یا بلوتوث پشتیبانی نمی کند، می توانید از آداپتور کاست استفاده کنید.

خودروهای قدیمی قبلاً با دستگاه پخش کاست عرضه می شدند. آداپتورهای کاست با هیچ نواری عرضه نمی شوند، اما با کابلی عرضه می شوند که می تواند به پخش کننده MP3 شما متصل شود.

بنابراین، آداپتور سیگنال صوتی را از طریق گیرنده های پخش کننده کاست ارسال می کند. در حالی که این بهترین کیفیت صدا را ارائه نمی دهد، حداقل می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید.

استفاده از سیم

برای اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux برخی از هد یونیت ها دارای پورت های خطی هستند. می‌توانید با استفاده از این جک‌های لاین، از تلفن یا پخش‌کننده MP3 خود استریم کنید، اما برای این کار، باید یک کابل «نر به مرد» دریافت کنید.

این را ببینید  راه عالی برای تمیزکردن نمایشگر ضبط jvc

هنگامی که انتهای این کابل را با پخش کننده MP3 و هد یونیت خود وصل کنید، می توانید از آهنگ های MP3 لذت ببرید. سرعت انتقال اطلاعات از طریق کابل های لاین بسیار بالا است، بنابراین می توانید از MP3 های خود با بالاترین کیفیت ممکن لذت ببرید.

با استفاده از Android Auto

آیا می دانید چگونه می توان mp3 را در ماشین بدون AUX و با گوشی اندرویدی پخش کرد؟ فرآیند بسیار ساده است، اما برای استفاده از این فرآیند به بلوتوث یا USB در یونیت سر نیاز دارید.

کافی است Android Auto را دانلود کنید، برنامه را باز کنید و گوشی را از طریق USB یا بلوتوث به بخش اصلی خودرو متصل کنید. پس از اتصال، می‌توانید MP3 Player را هم از طریق تلفن و هم از طریق واحد اصلی ماشین مرور و کنترل کنید. این برنامه از تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند، بنابراین استفاده از آن بسیار مفید است.

اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux با استفاده از Apple CarPlay

مردم از ما می پرسند چگونه موسیقی آیفون را در ماشین بدون AUX پخش کنیم؟ این فرآیند کاملاً شبیه نحوه استفاده از Android Auto است. تعداد زیادی هد یونیت وجود دارد که با iOS سازگاری دارند. و مشکل اتصال MP3 ضبط jvc بدون Aux را رفع نمایید.

اگر یونیت سر ماشین شما سازگار است، باید آن را با استفاده از USB یا بلوتوث به آیفون خود وصل کنید. پس از اتصال، می توانید به کل کتابخانه موسیقی اپل خود دسترسی داشته باشید، مستقیماً از قسمت اصلی ماشین خود به مرور و پخش موسیقی بپردازید. یک اشکال کوچک این روش این است که برای دسترسی به این ویژگی به هد یونیت های سازگار نیاز دارید.

این را ببینید  راه عالی برای بازنشانی ضبط JVC
5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =