نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم هنگام خرید پخش کننده خودروی JVC

در صورتی که قصد خرید پخش کننده خودرو داشته و از بین آنها برند جی وی سی را برای خود انتخاب نموده اید با ما همراه باشید تا در ادامه مطالب آنچه را که باید در خرید خود مورد توجه قرار دهید را گوشزد نماییم.

  1. چرا پخش کننده خودرو می خریم؟

توجه به توانایی پخش کننده خودرو اولین نکته در خصوص خرید آن در راستای رفع نیازهای صوتی و تصویری شما در حین رانندگی است.

برای همین توصیه ما این است که پیش از خرید پخش کننده خودروی خود حتما نوع انتظارات خود را از دستگاه مورد نظرتان مورد توجه قرار دهید.

معمولا پخش کننده های خودرو  فابریک ایرانی برای بسیاری از افراد دارای جذابیت و همچنین قدرتمند در عمل محسوب نمی شوند و سیستم پخش کننده جدیدی را افراد جهت نصب و استفاده بر روی خودروی خود انتخاب می کنند که البته برند جی وی سی با توجه به طراحی زیبای خود توانسته این ضعف را از بین ببرد.

  1. حداکثر توان خروجی پخش کننده خودروی ما چقدر باشد؟

مورد بعدی که در انتخاب پخش کننده خودرو باید مورد توجه قرار گیرد توان خروجی دستگاه مورد نظر شما است که در اکثر  پخش کننده های خودرو این توان خروجی برابر با 4X50W است.

این توان خروجی در حقیقت کیفیت و میزان قدرت صوت خروجی از دستگاه شما را بیان می کند که واحد آن بر حسب وات است.

هرچه قدر که توان خروجی دستگاه شما مقدار بیشتری داشته باشد یقینا محصولتان دارای کیفیت و قدرت خروجی بهتری است.

  1. پخش کننده خودرو چه فرمتهایی را پشتیبانی می کند؟

در هنگام خرید یک پخش کننده خودرو آنچه حائز اهمین است قابلیت پشتیبانی فرمت های مختلف از سوی پخش کننده خودرو است.

این را ببینید  مقایسه پخش کننده KD-DV5606 و KD-R466

هر چند که فرمت فایل های صوتی MP3 هستند و تقریبا این فرمت را سیستم های پخش کننده صوتی جهان پشتیبانی می نمایند ولی توصیه می شود تا شما به هنگام خرید پخش کننده خودروی خود در خصوص فرمت های قابل پشتیبانی آن نیز کمی اطلاعات کسب نمایید.

  1. چرا تنوع درگاه های ورودی در پخش کننده خودرو اهمیت دارد؟

فاکتور مهمی که باید در خرید خود مد نظر بگیرید وجود درگاه های مختلف ورودی بر روی پخش کننده خودرو است.

امروزه لوح های فشرده CD و DVD نسبت به گذشته کمتر استفاده می شوند و بسیاری از مردم موسیقی و آهنگ دلخواه خود را توسط فلش و یا اتصال مستقیم گوشی به پخش کننده خودروی خود می شنوند.

به همین خاطر بهتر است تا برای خرید خود حتما به سراغ آنهایی بروید که دارای درگاه های مختلفی برای  اتصال فلش مموری و کارت حافظه و … باشند.

برخی از سیستم های پخش کننده خودرو دارای اتصال بی سیم و بلوتوثی نیز هستند که یقینا بر روی قیمت فروش آن ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

  1. سیستم عامل های قابل پشتیبانی چه تاثیری در خرید ما دارند؟

برخی از پخش کننده های خودرو تفاوتی برای انتخاب شما برای قصد خواندن فایل های صوتی از اینکه از چه نوع سیستم عاملی هستند قائل نبوده و برایشان فرقی ندارد ولی برخی دیگر برایشان بسیار اهمیت دارد.

در نتیجه توصیه می نماییم تا در خصوص سیستم عامل های مختلفی همچون: اندروید  آی او اس  ویندوز فون  بلک بری و … که توسط پخش کننده خودروی شما پشتیبانی می شوند اطمینان حاصل نمایید.

  1. چرا امکانات جانبی پخش کننده در خرید ما باید تعیین کننده باشد؟

امروزه هر یک از سیستم های پخش کننده خودرو یکسری امکانات جانبی دارند که هر چقدر این امکانات بیشتر باشد یقینا قیمت آن ها بالاتر خواهد شد.

این را ببینید  خودرو جی وی سی X351BT

از جمله موارد جانبی که در این پخش کننده وجود دارد شامل وجود ریموت کنترل  قابلیت جدا شدن پنل  برخورداری از صفحه نمایشگر به سبب مشاهده اطلاعات آهنگ ها و یا امواج رادیویی  توانایی اتصال به فرمان  امکان انتقال تصویر دوربین عقب به آن ها اتصال به جافندکی خودرو و … هستند.

  1. گارانتی چه اهمیتی در خرید پخش کننده دارد؟

توجه به کارت گارانتی معتبر محصول نکته مهم در خرید پخش کننده خودرو است.

شما یک وسیله برقی را خریداری نموده اید و برای آنکه خیالتان از بابت خرابی ها و مشکلات احتمالی دیگر در اثر گذر زمان راحت باشد و بتوانید سالها از آن استفاده نمایید توصیه ما این است تا شما حتما به سراغ سیستم هایی که دارای گارانتی هستند بروید.

  1. چه طور قیمت پخش کننده خودرو را در نظر بگیریم؟

در بازار امروز کشورمان قیمت پخش کننده خودرو کاملا منعطف و شناور است.

در نتیجه بهتر است ذهنتان را بیشتر معطوف هزینه و ارزش بهای یک پخش کننده خودرو ننموده و  به فکر توانایی ها و قابلیت های آن باشید قابلیت هایی که در خصوص هر کدامشان  در این مطلب صحبت نموده ایم.

 جهت خرید پخش کننده خودروی خود عجله ننموده چرا که در صورتی که  عجله نمایید سیستمی را می خرید که خیلی زود از آن پشیمان خواهید شد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =