نمایندگی تعمیر ضبط jvc

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ما در مورد چند دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc شما و دلیل خاموش شدن آن در شرایط خاص بحث کردیم. با این حال، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که ضبط ماشین jvc شما خاموش نشود. به عنوان مثال، هنگامی که می خواهید ماشین jvc را روشن کنید، یا شاید زمانی که درها باز می شوند، و حتی زمانی که می خواهید آن را به صورت دستی خاموش کنید، روشن می ماند. دلیل اصلی این امر عوارض سیم کشی خواهد بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

سیم کشی نادرست و دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

اگر یک استریو پس از فروش نصب کرده اید و خودتان آن را سیم کشی کرده اید، مشکل می تواند مربوط به نحوه اتصال سیم های ضبطی شما باشد. اگرچه سخت و پیچیده نیست، اما باید توجه داشته باشید که چه سیم هایی برای عملکرد ضبط شما هستند.

ممکن است به اشتباه سیم ها را به نقاط اتصال نادرست وصل کرده باشید که باعث روشن ماندن ضبط شما شده است. بررسی کنید که سیم زرد (سیم حافظه) و سیم قرمز (سیم ماشه) به نقاط اتصال معتبر وصل شده باشد. تا بتوانید مشکل و دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc  را برطرف نمایید.

سوئیچ احتراق معیوب و دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc

این اتفاق می افتد و یک سوئیچ احتراق معیوب ممکن است از دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc شما باشد. ما نمی دانیم که ضبط خودروی شما باید هنگام روشن شدن احتراق خاموش شود و فقط زمانی روشن بماند که احتراق در حالت خاموش باشد.

این را ببینید  علت های اصلی خرابی نمایشگر jvc

برای عیب یابی این مشکل، ببینید آیا ضبط شما هنگام استارت زدن ماشین jvc روشن می شود یا خیر، و اگر روشن شد، به احتمال زیاد مشکل از جرقه زنی معیوب است.

در خودروهای مدل قدیمی تر، احتراق آسان و نسبتاً ارزان است. با این حال، اگر وسیله نقلیه مدرنی دارید که با نرم افزار، سیستم های الکترونیکی و مدار کار می کند، باید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید.

مشکلات تاخیر خاموش شدن ضبط

اگرچه نسبت به دو مثال دیگر کمتر رایج است، برخی از ضبطها ممکن است معیوب باشند، و هنگامی که برنامه ریزی شده اند تا پس از 10 دقیقه خاموش شوند یا زمانی که دری باز می شود، ضبط همچنان می تواند روشن بماند.

می توانید به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید تا ببینید آیا ضبط ماشین jvc شما این عملکرد را دارد یا خیر. فقط به خاطر داشته باشید که ضبطهای بالای 15 سال ممکن است این عملکرد را نداشته باشند.

اگر ضبط شما این ویژگی را ندارد، ممکن است مشکل از سوئیچ درب معیوب باشد. برای رفع این مشکل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که درها را باز و بسته کنید. سپس بررسی کنید که آیا چراغ سقف ماشین jvc شما روشن و خاموش می شود یا خیر. اگر در زمانی که در باز است اینطور نیست، ممکن است مشکل از سوئیچ درب معیوب باشد.

اگر فکر می کنید که تاخیر خاموشی قابل قبول است و سوئیچ درب شما به درستی کار می کند، دو گزینه آخر بهترین گزینه برای رفع مشکل هستند. در غیر این صورت، باید با یک متخصص مشورت کنید.

این را ببینید  راه حل فوری خرابی نمایشگر ضبط ماشین jvc

در بیشتر موارد، می‌توانید ماشین jvc را به فروشنده ببرید، و آنها می‌توانند ضبط را به درستی تنظیم کنند. در حالی که در موارد دیگر، ضبط ممکن است معیوب باشد و باید آن را تعویض کنید.

نحوه ی خاموش کردن ضبط ماشین jvc

ما اکنون به طور دقیق می دانیم که ضبط ماشین jvc چگونه کار می کند و چه زمانی باید خاموش و روشن شود. بنابراین سه راه برای خاموش کردن ضبط ماشین jvc شما وجود دارد. و اگر این سه راه کار نکرد، باید علت مشکل و دلایل خاموش نشدن ضبط ماشین jvc را عیب یابی کنید. ما به شما کمک کرده ایم.

  • با استفاده از دکمه پاور یا ریموت ضبط را به صورت دستی خاموش کنید.
  • اگر کلیدها در حالت جرقه هستند، احتراق را در وضعیت خاموش قرار دهید.
  • اگر ماشین jvc خاموش است و کلیدها خارج از اشتعال هستند، در را باز کنید.

این سه روشی است که می توانید برای خاموش کردن ضبط ماشین jvc خود استفاده کنید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ممکن است کلیدهای برق دیگری مانند روی فرمان خودرو شما قرار داشته باشد. اگر به شما اجازه دهد، می‌توانید آن را از آنجا خاموش کنید. با این حال، این سه راه رایج هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =